elinrosen

Alla inlägg under december 2009

Av Elin Rosén - 31 december 2009 14:40

Ja, nu har jag lite sådär blandade känslor igen. Blev lite deppElin just nu. :/


Idag får vi se vad kvällen och natten har att erbjuda, tycker nyår är så jävla överskattat, planeras i månader i förväg and so on. Nästa år ska jag nog åka bort över jul och nyår... om ekonomin tillåter.


Vet inte vad jag ska tycka om året som gått. Det har gått så himla fort så det är knasigt. Jag har väl levt rövare detta året kan man väl säga, levt ut mitt liv till max. På gott och ont.


Men men, ska ta en årskrönika om några dagar.. får väl se vad de resterande dagarna har att erbjuda.


Gott nytt år på er allesammans!



Just nu hade jag velat ha min bror här. <3


Puss!  

Av Elin Rosén - 31 december 2009 13:22

klar för fest! Gott nytt år!

Av Elin Rosén - 30 december 2009 20:32

Borde man skriva en årskrönika? Haha undrar hur den kommer se ut. Men man borde kanske göra det mest för att reflektera över vad man har åstadkommit under detta året.


Jag har inte hunnit köpa en trisslott idag, för det skulle tydligen vara min turdag idag, eller okej, hunnit och hunnit, jag glömde!

När vi var inne i stan så gick vi och provade massor med kläder, på New Yorker, älskar den affären! Dock gick jag bara därifrån med underkläder, duktiga mig! Jag menar, underkläder kan man ju aldrig få för mycket av, eller hur?

 

Jag har powernappat litegrann, och nu ska vi snart spela några vändor kort, och jag lär väl förlora som alltid, jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så dålig på kortspel. Otur i spel, tur i kärlek? Njaaa, det vill jag inte påstå.


Och imorgon har vi ingen aning om vad som händer, jag vet bara att jag ska vara någorlunda nykter, eller jag har inte köpt någon sprit alls, inte ens en Asti Cinzano, min favvodricka. Kan bero på att jag drack två såna själv förra nyår plus några cider och lite shotar och gick hem kl 1 och var asnitad?

 

Puss!

Av Elin Rosén - 30 december 2009 12:55

nu är vi på väg in till stan och det är kallt ute! Än så länge en bil som kört av vägen!

Av Elin Rosén - 30 december 2009 00:31

Ja då var första dagen i västerås avklarad, kallt som fan, just nu är här 22 minusgrader, sug på den ni skåningar som har 2 minusgrader kanske!


Vi har varit inne i stan idag, jag shoppade litegrann, försökte verkligen hålla mig så det blev bara handlat på gina tricot för mitt presentkort jag fick på julafton. Duktiga mig!  NU ikväll hade vi inte så mkt att göra så vi stack in till västerås igen för att kolla på bio, det blev old dogs med john travolta och robin williams, helt okej faktiskt! Blev en del skratt!


Nu blir det sängen, ha det bra där ute!


Puss!

Av Elin Rosén - 28 december 2009 20:16

Ja nu är man ledig i sex dagar! Yes! Nu återstår det lite packning och allmänt städning på rummet så pappa inte får krupp. Måste hinna duscha också, klockan ringer 0400 imorgon, kul.


Sitter på spotify nu och lyssnar på musik, jag kommer mig inte för att göra ngt. Har ändå en del som ska göras. Tur att jag kan sova på tåget imorgon.


 

 

 

Det finns ingen annan som får mig känna likadant.

 

 

Puss!



Av Elin Rosén - 28 december 2009 13:15

Om två timmar och fyrtifem minuter är jag ledig i sex dagar! ska bli så himla skönt att komma ifrån jobbet ett par dagar. fast man är ledig vissa dagar i veckan så är man på jobbet ändå typ.


Ikväll har jag körlektion kl 17.30, och sen ska jag hem och packa typ, jag hatar att packa, får alltid sån beslutsångest över vad jag ska ha med mig och vill gärna ha hela garderoben med. sen får jag umgås lite med moster lotta och kusin rickard, för jag blir hämtad 0445 av Jimpa imorgon, tidigt värre, men tåget går redan 0525 från Lund.


sov inte jättebra inatt, undra om det beror på att jag har bytat säng, nu sover jag inte i farmor och farfars säng längre, och den har jag sovit så himla bra i!


back to work.


puss!

Av Elin Rosén - 27 december 2009 22:01

Här följer ett antal bilder från juldagen! Nu kom dom ju självklart i omvänd ordning, så detta är ju då linus i bilen på vägen hem...                                    

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards