elinrosen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin Rosén - 31 oktober 2010 23:05

Då har man upplevt Halloween i USA.. OH MY GOD! Det var fanimej den bästa kvällen på länge! När jag vaknade upp idag så såg mina fötter ut som dom gör dagen efter dansgalan, jätteskitiga och massiva skoskav! Som tur är så hade jag tillräckligt mkt alkohol i kroppen för att inte känna det! :)


Det slutade iaf med att jag och Annelie tappade bort alla och gick för oss själva, men fy fan vad kul vi hade! Kissa i ett parkeringshus, kasta tuggummi på folk, få gratis drinkar, annelie bröt nästan foten haha, tränga sig bland folk, skratta åt folks kostymer.. haha!


Jag tror nog jag ska låta bilderna tala för sigsjälva! :)


Hetaste PINK LADIES NÅGONSIN!

 

Mia var NINJA TURTLE!

 

Helen och Jokki som nördar, kan man bli sötare?

  Annika som gudinna


 

Sarah körde sexig polis

  Elina var självaste Lady Gaga

 

Mario, Luigi och Pocahontas!

  JOhanna som Mumie!

 

Sofia som DeadMau5, ingen aning om vad det är..:P

  En kanadensisk tjej som svenska flaggan!

  Katy aka Superman


  jonina och baldvin som Kurt Cobain och vad hon nu r vet jag inte:p

  Efter kisseturen i parkeringshuset..


  Såhär crowded var det, galet!

  Andy åkte på att jobba, och gjorde det som Joker!

 

Lite random dudes på gatan

  Jag trodde han var julgran, men han var ett paket..:(

  Hej lyktstolpen..


  haha tungminen

  Försökte göra fulminen.. Men jag kan nog inte göra den utan My..

  Och slutligen i bilen på väg hem!

 

Vi var självklart hungriga inatt så det blev ett stopp på MacDonalds! Mumma! Idag har jag inte åstadkommit något alls.. det enda vettiga jag gjort idag är nog att duscha.. Skulle legat vid poolen men somnade istället.. Illa..


Nu ska jag kila iväg och fika med annelie och sen ska vi iväg och kolla film! Lagom slut på en fantastisk vecka! :)


får berätta mer imorgon!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 31 oktober 2010 00:42

Godkväll gott folk.. Nu jävlar laddar jag för att uppleva Halloween på riktigt för första gången.. Utklädseln ligger nerpackad, sminket är på, har plåstrat om fötterna så dom klarar en kväll i högklackat!Och jag ska vara en.. Nä jag avslöjar inte, ni får se på bild imorgon! :)


Inatt sov jag ungefär 5 timmar, jag kom hem kvart över tre i morse.. Halv nio ringde klockan, då skulle det skypas.. Men gud vad kul jag hade igår! Vi spelade beerpong, ölpingis, det är ett lömskt spel det där! Men riktigt kul. Träffade lite nytt folk och några som jag träffade tidigare i veckan! Lite berusad blev man allt! Eller lite och lite, full är nog rätta namnet!

Haha Amerikanarna är så roliga " Hey, tell me how to say you are beautiful in Swedish!" Haha, och alla vet vad jävla fitta hora betyder typ, haha dom är så gulliga när dom försöker prata svenska!

En väldigt lyckad kväll må jag säga!


Så idag skypade jag kl 9.. Skypade med Iza och Linus, eller det blev mest Linus, men det är jag väldigt glad för! :) :)


Så idag låg jag vid poolen med Annelie, men efter jag hade skypat så höll jag en killkompis sällskap i gymmet en stund.. Det var ganska dött. Men sen blev det poolen, hann med en liten powernap där, och sen en liten powernap när vi kom in haha.. både annelie och jag är supertrötta, men ikväll, då korkar vi upp så löser nog det sig! :) Fixade Annelies hår, lockade det.. Hon tyckte att det tog lång tid haha, då sa jag bara, du, det tar mig minst tre timmar att locka mitt haha..:P


När jag kom hem inatt fick jag ett sms " Hey, you looked very nice tonight, and i hope you dont mind me saying i really like you"  Gulligt va?


Om ca 35 minuter ska jag vara hos Annelie och dom, vilket innebär att vi kommer bli sena till Sofia och Elinas ställe, men det gör nog inte så mkt. Fint folk kommer sent right?


Fy fan va jag känner att jag trivs bra här just nu, jag lever mitt livs dröm och bara njuter av det! Gotta love it!


Nej gott folk, återkommer med bilder imorgon! :)


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 30 oktober 2010 02:19

jag tänkte att jag skulle skrivit ett lite längre inlägg nu.. Men tji får ni! :P Det var mycket jag hade tänkt att jag skulle hinna med ikväll.. Men tji fick jag.. Nu sitter jag här färdig för att vara social ikväll också..:P Vet inte vad som händer med mig:P


Imorgon får ni ha ett litet längre inlägg.. :) Men jag kan iaf säga att matteprovet gick ok, 83%.. fick 84% förra gången så jag ligger iaf på samma nivå..

Träningen idag var jobbig, och efteråt blev det ännu jobbigare.. hyperventilerade, grät och ja, det kan vi ta mer om imorgon.


var och handlade ett par pumps innan, 25 dollar, inte ens 200 kr.. :) My hade dött här! :P


Fick pratat med pappa idag, i hela 35 minuter. Så himla skönt.

Och imorgon har jag ännu en skypedate med Iza, typ kl 9 på morgonen! Och det var hennes initiativ, och jag hoppas hon lurar dit linus också så jag får pratat lite med honom.. höhö.


Risken finns att det blir väldigt sent inatt, men äsch, vi är lediga hela helgen, och jag ska verkligen VILA hela helgen, förutom party imorgonkväll då, ALL IN! Men jag kom fram till att jag inte haft en vilodag på jag vet inte hur länge.. Så då skällde pappa lite på mig och övertalade mig att jag ska ta ledigt denna helgen.. och det kan jag nog vara värd så mycket som jag tränat sista tiden.


en påminnelse till alla mina vänner där ute, I LOVE YOU!



xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 29 oktober 2010 17:07

Igarkvall var det pokerkvall! Jag och Annelie och 8 st killar.. Kul hade vi! Det kandes valdigt amerikanskt faktiskt, folk drack ol och vi spelade och skrattade.. Den senaste tiden har jag verkligen slappnat av har, jag har fatt mina skrattanfall da jag skrattar sa att mina tarar sprutar, och det har jag inte gjort sa mkt har.. tror det ar ett tecken pa att jag borjar slappna av ordentligt har borta..


Nu ska jag gora en datoruppgift och ladda for mitt matteprov!


Aterkommer efter var tuffa traning i eftermiddag..


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 28 oktober 2010 20:32

Idag var jag bannemig trött.. Fick ta mig en liten tupplur när jag kom tillbaka från mina lektionen, blev nästan en timme.. Skönt!

Sen blev det skype:) Först med Marie och sen med My och lite med Jocke! :) Jag mår bra när jag skypar med dom där hemma..:)


Igår kom jag tillbaka vid kvart i tolv tiden, och det var så nära att jag hoppade över första lektionen idag.. men jag masade mig iväg ändå! Trött som fan..


Ikväll blir det faktiskt en pokerkväll:) Tycker det är skönt att komma utanför campus lite:) Men innan dess blir det träning och sen ska jag och Annelie äta lite och sen plugga inför vårt matteprov imorgon! :)


Så detta är faktiskt allt ni får från mig idag, håll till godo! :)


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 28 oktober 2010 01:17

Höhö ikväll ska jag ut på äventyr mina vänner.. men det är en annan historia;)


Idag var vi lediga från träningen, och imorse fick jag äntligen skypat med Iza! Och Filip, och My och lite Jimmy! Det gjorde verkligen min dag och jag blev jätteglad över det! Den lilla pojken växer ju så det knakar! Och jag är lite avundsjuk på My som får busa och hålla på så himla mycket med den lille skiten... Ska lägga beslag på honom så mycket jag bara kan när jag kommer hem!


var precis och kollade om jag hade fått något paket från farmor idag, men inte idag heller.. mycket konstigt.. aja, jag får kolla imorgonkväll igen..


Vi har matteprov på fredag igen.., Ska gå på mattelabb imorgonkväll hade jag tänkt!

Sen var det International Business, och där har vi prov nästa vecka, och en minipaper som ska vara inne.. Och en final draft i engelska på tisdag..

Vi blev iaf släppta typ 35 minuter tidigare! Skönt som fan! Så jag och Annelie gick och gjorde en engelskläxa och sen träffades vi i gymmet.. Körde bara drygt 20 minuter på crosstrainern, min kropp är väldigt tung för tillfället, har tränat extremt mycket för att vara jag den senaste veckan..


Efter gymmet blev jag och Annelie skjutsade av danielle och katy till Party City... Det skulle inhandlas halloween outfits! Och vi borde ha varit ute i bättre tid.. mycket som var slut, massvis med folk.. Det är helt galet hur stort Halloween är här, dom klär till och med ut sina små bebisar i outfits.. GALET!

Jag och Annelie fick iaf tag i något som kommer bli bra;) Kan ni gissa vad? :)

Hela outfiten gick på 290 kr.. :)

Sån tid det tog dock, kö överallt.. Och sen rusningstrafik..


Och sen ska jag då som sagt ut på äventyr ikväll.. Blir hämtad strax innan halv nio.. Höhö.. :) Fundera på det ni;)


Så nu ska jag fixa till mig lite:) Har klass kl 8 imorgonbitti dock..:( Men det kan det nog vara värt!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 27 oktober 2010 03:51

Tjena det är jag som är Svullo.. Nej men jag försöker verkligen skärpa mig med maten, jag för matdagbok över varje dag för att se vad jag äter, hur ofta jag äter och vad jag kan utesluta.. Igårkväll åt jag till exempel pannkakor.. Och idag till lunch åt jag en chokladkaka, nej inte bara en chokladkaka givetvis.. Och nu ikväll så serverade dom inget gott.. Var inte på humör för att äta och kände mig allmänt tung..


Idag när jag och Annelie låg vid poolen så passade jag på att ringa mamma.. och där var Iza och fille! :) Jag har verkligen inte pratat med Iza på skitlänge, men imorgon, då smäller det! Då ska vi ha skypedate kl 9 på morgonen här! Jag längtar så, det var längesen jag verkligen fick sitta ner med Iza och prata om allt..  I need her..


ringde även farmor, och hon lät glad:) Sen frågade hon om jag hade fått något paket idag.. Jag blev som ett frågetecken? vadå paket sa jag? borde jag gå och kolla posten med andra ord? Och farmor tyckte det var hög tid att jag tittade i brevlådan.. Jag har ju inte öppnat den sen jag fick paket sist.. Men det hade inte kommit något paket idag..:( Får kolla imorgon.. Men jag blev på väldigt glatt humör.. Och jag har bestämt att jag ska fira jul med farmor och farfar, så är det bara:)

Nu börjar det bli dags att ringa mormor också..:) och kanske fånga moster lotta på skype nu i dagarna..:)


Vi skulle ha en timme fitness idag, woho.. Mitt under killarnas match, dålig planering. Vi sprang iaf i 20-25 minuter, samma runda som vi har sprungit innan. Och denna gången halkade jag inte efter, ett tecken på att jag är lite bättre tränad kanske? :) Sen skulle vi köra hoppa häckar och snabba fötter.. Och min ljumske pallade inte det, dels har jag träningsvärk i ljumskarna, så dom blir lätt trötta nu.. Jag gymmade iofs två ggr igår, innan jag fick reda på att vi hade träning idag.. Men men, jag vänjer mig sakta men säkert! Men så mycket som jag tränar nu har jag aldrig tränat innan.. Förhoppningsvis ger det också resultat..


Efter träningen kollade vi färdigt på killarnas match, dom vann med 3-0.. Sen stack jag och annelie coh duschade och sen drog vi till cafeterian.. Sen var det mattelabb:) Det hjälper ganska mycket att gå dit faktiskt, det brukar inte vara så många där så han har tid att sätta sig ner och förklara lite närmare och lugnare än på en lektion..:) Guld värt!


Och nu ikväll skulle jag kolla på Idol på tv4play.. och vad händer? Nu ska dom inte visa det om man är utanför Sverige?! Jävla bullshit, rättigheter hit och rättigheter det, jag har ju kunnat kolla på allt hitintills`? NOG LÖNT ALLTSÅ! det gjorde mig lack! Så nu ikväll efter mattelabbet har jag bara suttit här, svarat på några mail och satte på kalle stropp och grodan boll på youtube istället.. :)


vi hörs imorgon!


godnatt,

xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 26 oktober 2010 16:56

Jo det innebär att Elin kan slänga på sig bikinin och lägga sig vid poolen ett par timmar! HÖHÖ, den enda sanna glädjen är skadeglädjen.. ;) TTYL.. talk to you later för er som inte förstår det.. :P


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards