elinrosen

Alla inlägg under januari 2010

Av Elin Rosén - 31 januari 2010 17:51

Här har vi beviset, maja äter fläskpannkaka för martin också!

 
Av Elin Rosén - 31 januari 2010 17:40

Här har vi beviset, maja äter fläskpannkaka för martin också!

 
Av Elin Rosén - 30 januari 2010 17:59

Dagen började med en promenad ner till hydro och det nya konditoriet för att inhandla frukost till mig och My innan cupen. Sen att det itne gick så bra i cupen behöver vi ju itne nämna..  

Vi förlorade alla, men vi är inte så dåliga som det låter, lite oflyt att göra mål bara. Vi spelade bättre och bättre för varje match som gick faktiskt.


Och sen blev det städning med Maja, här kommer före och efter bilder.

  

FÖRE


  

EFTER


Inte illa va? Det tog sin lilla tid men färdigt blev det.


Nu ska jag kila och fixa mig lite, ikväll blir det mys framför tvn med underbart sällskap..



Puss!

Av Elin Rosén - 29 januari 2010 12:42

Eller ngt, har inte haft tid med att blogga iaf. Har hjälpt iza och jimmy att flytta, jobbat, tränat, körlektion, varit ute med hundarna. Ikväll blir det jobb 18-24, och imorgon är det cup och jag ska stå i mål. yay. lite nervöst faktiskt. Men det blir nog bra.


Nu ska jag nog städa lite, are you with me Martin? :)


i dont know if i want to do this..


Puss!

Av Elin Rosén - 27 januari 2010 11:10

Ska kila iväg på körlektion alldeles strax, jag var hemma vid tiotiden idag, handlade med mig lite frukostbullar på vägen och åt frulle med syster My. I eftermiddag hade jag tänkt åka in till stan en sväng, får se om jag hinner och hur sugen jag är!

 

Puss!

Av Elin Rosén - 26 januari 2010 17:49

Här kommer lite bilder från när Petra och jag var vid Vombs dammar med hundarna idag!

Långt därinne står faktist en hjort, syns väldigt litet.

Lilla Agnes mitt i ett språng!

Span

      

Långt borta

  Här går grönisarna "här"   Vackert   Ännu vackrare   Fabian, som är kär i Aagje   Aagje med is i skägget   Söta Fendi posar   tanten Hippie

Och här har vi ett gruppfoto med de stora    

Hippie alldeles vit av is på bröstet

  Alla mobbar Aagje   Ute i skogen

  En ensam svan mitt i alltihopa?     

Is!


Vi såg 2 hjortar och typ 7 rådjur, där kan man köra antijaktträning!


Jag sov inte hemma inatt, somnade vid femtiden inatt och sen var jag hemma vid halv elva.. Fick sovit lite efter rundan i skogen, för ikväll är det vattengympa i Staffanstorp, ska bli nice att plåga sig lite!


Puss!    

Av Elin Rosén - 24 januari 2010 22:21

såhär kul hade vi i lastbilen på väg hem från stockholm, och på slutet satt jag och linus och sjöng gamla goda låtar.. Nu är vi äntligen hemma och nu ska jag skalla kudden.. Godnattpuss!

 
Av Elin Rosén - 24 januari 2010 22:11

såhär kul hade vi i lastbilen på väg hem från stockholm, och på slutet satt jag och linus och sjöng gamla goda låtar.. Nu är vi äntligen hemma och nu ska jag skalla kudden.. Godnattpuss!

 

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards