elinrosen

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Elin Rosén - 8 december 2009 20:43

"With somebody who loves me"

Nu blev jag genast partysugen! Etagé nästa?

Nu har jag städat, plockat undan både lite skor och massor med kläder som låg typ överallt, golvet, sängen, toaletten, you name it.   


Imorgonbitti kommer Izzie, typ vid halv sju, sen kommer vi nog sova typ i tre timmar till! Stackars Izzie har fått en släng av kennelhosta, hoppas inte Aagje får det också. Så imorgon blir det långa promenader och bara ligga inne och slappa  


På kvällen blir det träning i Dalby, det ska bli skoj! Nu känner jag suget efter fotbollen igen!


  '

En bild från champagnefrukosten på studenten, den 29:e december åker jag återigen till Västerås och familjen Zetterberg!


Puss!

Av Elin Rosén - 8 december 2009 18:57

Ja då har jag powerwalkat runt Veberöd med Aagje, blev lite förbannad på henne för att hon inte lyssnade.. det där med att matte kan bli arg när något nytt för henne.. det blev hon varse om när hon jagade rådjur*arg*


Igår var jag och sprang i Skrylle, hade sällskap med Malin S, Lottie, Anna R och självklart var Aagje med mig. Vi sprang hela 5 km, det var ett under för att vara mig, men med mycket att prata om och ett jämnt tempo så gick det alldeles utmärkt. Har dock träningsvärk idag..


Idag var jag inne i stan med Aleks och uppdaterade henne lite om vad som hänt den senaste tiden, blev lite shopping också, underkläder, rosa, lite småporriga sådär.




Min egen stjärna, Aagje!

 


Nä nu får man städa lite, Izzie kommer imorgon så man får mallesäkra lägenheten...


Puss!

Av Elin Rosén - 8 december 2009 17:29

Hej allihopa! Nu har jag varit borta från bloggvärlden ett tag, men nu kände jag att det är dags att ta tag i saken igen! Det har börjat klia i fingrarna litegrann!

Allt möjligt kommer att skrivas här kan jag ju säga, allt från min träning, träning med hunden, mina tankar och så:)


Over and out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards