elinrosen

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin Rosén - 9 maj 2011 00:12

Ja då sitter man här, sista dagen i Staterna innan man åker hem för sommarlov.. UNDERBART ska det bli att åka hem! 


Igår spenderade vi hela dagen med att flytta, vi hyrde en liten flyttlastbil från Uhaul, sen körde vi tre rundor drygt med grejer och sen var det bara smågrejer kvar i lägenheten! Sen spenderade vi kvällen med att städa och laga mat, vi var inte här tillbaka förrän kl var 1 drygt.. Sen ringde klockan åtta imorse, jag skulle flytta mina sista grejer till Adam. Tänkte ta med kameran och fota men sket i det i sista minuten. 

Gick igenom lite saker som jag behövde veta om vi kommer hit innan Adam i augusti, vilket vi troligtvis gör! har även fått nyckel och grejer så det är bara att komma dit och sen bädda sängen och sova:D 


Idag åkte vi till stranden också, steka ett par sista timmar.. Och fy fan vad varmt det var! Jag gick upp lite tidigare än dom andra tjejerna och satte mig i skuggan vid bilen för det var alldeles för lökigt och varmt för mig! 


Sen efter stranden blev det dusch och sen har jag bara hängt med Matilda, och sagt hejdå till Annika, som åker idag. Känns så himla tråkigt att säga hejdå till alla, men förhoppningsvis får vi ihop en träff i sommar med tjejerna! Allt kommer kännas så konstigt utan mina tjejer, och imorgon måste jag säga hejdå till dom! En sak som jag och Jokki alltid tycker är lika fascinerande är att, jag har 8 timmar upp till Stockholm, hon har 10. Det innebär att det skulle ta drygt 18 timmar för Jokki att köra ner till mig. Hon bor förresten i Luleå. Och om jag skulle köra 18 timmar söderut, då hade jag för fan hamnat i medelhavet! :D Det är fanimej en jävla bit ändå haha! :) 


Nä nu ska jag flytta mina grejer in hit till Jokki och sen ska kvällen fördrivas! 


SES I SVERIGE MINA VÄNNER! !


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 4 maj 2011 01:07

Hallå ja! JAG HAR FÅTT JOBB!!!!! Äntligen! Jag ska jobba på apoteket på Entré i Malmö, och det har jag min bästa vän Aleksandra att tacka för! Hon är bäst! Hennes syrra är chef på det Entré där..:) kommer bli kanon!


Nu är jag äntligen klar med mitt första år på college i USA! Det trodde jag nog fan aldrig det skulle hända! Nu ska vi njuta sista veckan, det som är tråkigt är att vi ska säga hejdå till alla, idag åkte Valentina hem, och vi fällde några tårar.. Vi svenska tjejer ska iaf försöka träffas i sommar, det måste verkligen ske! 


Idag är det graduation, så vi har tittat på ceremonin, och nu sitter vi här och chillar och lyssnar på musik och laddar för utgång ikväll! 


ha det bra där ute! 


Förresten, syrran fyller ju 25, och jag är inte där. :( GRATTIS IZA! 


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 2 maj 2011 02:05

Nu ar snart denna veckan over. Bara ett ynka prov kvar imorgon, matte..

Idag var jag faktiskt pa gymmet en bra stund! Cyklade i 40 minuter och sen korde jag massa situps! ska forsoka ga till gymmet varje dag i veckan som kommer!


Idag hade jag min management final, gick nog ganska bra..


na jag far val lamna datorn och plugga lite matte!!!


tillbaks imorgon!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 1 maj 2011 16:32

Just nu ar livet bra orattvist..


Idag har jag annu en final, om ca en och en halv timme.. kunde icke somna igar, tog nog ca 2 timmar innan jag somnade..


na vad fan, inte lont att skriva har just nu, aterkommer ikvall istallet!


9 dagar  kvar!



xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards