elinrosen

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Elin Rosén - 22 december 2009 21:40

Och det känns verkligen inte som det... Imorgon blir det att åka iväg med familjen och fixa det sista inför julafton, jag jobbar 08-16 på julafton, jävligt roligt. Gott med pengar ger det dock.


Idag har det varit lite olika saker, bakat lussekatter, fikat med marie efter att vi varit ute med hundarna på Revinge, och där jävlar i det blåste det!


Sen åkte jag till farmor och farfar där jag faktiskt sov en stund på deras soffa, sen kom pappa och linus och vi fikade. gick ner på jobbet och stannade där i en timme nästan och hjälpte Petra med lite grejer. Sen kom jag hem, nu är jag nyduschad och ska sätta mig framför tvn.. hann även med att betala räkningarna.


Puss!

Av Elin Rosén - 22 december 2009 11:24

Ja idag blir det lite julstök hos mamma. Jag bakar lussekatter och mamma och Iza gör rödbetssallad och janssons frestelse   

Och jag spelar massor med julmusik från spotify, kan det bli bättre?


I eftermiddag ska jag ut och gå lite med Marie och hundarna, får väl se om det hinner börja snöa eller inte.

Och jag får inte lön förrän imorgon, så imorgon ska jag åka med mamma och pappa och handla julmat och någon sista juklapp tror jag. typ till pappa.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen!


MMS-bloggning   Nu har det ju kommit en aning mer snö än detta..


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards