elinrosen

Alla inlägg under december 2009

Av Elin Rosén - 19 december 2009 18:31

det var ju ett jävla tjat om denna snön, jag älskar det fortfarande! trots att det fortfarande snöar! har varit ute större delen av dagen och det gillas starkt! Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!


Det var ju fan vilket rabalder det blir i maries blogg, alla har såå många åsikter om hennes åsikter, men vad fan, ni tycker så jävla mycket men hade ni själva velat bli lurade så? Det är fan inget kul. Skulle ju varit intressant om alla som hade åsikter hade gjort det lika bra som marie? och det är fanimej tur att vi har yttrandefrihet här i sverige, tyvärr kan man ju inte alltid hålla med, och tur är väl det, men vem kan klandra henne?

Sak samma iaf.


Nu laddar Helen och jag för utgång i detta vädret! Nice ska det bli!


Puss!

Av Elin Rosén - 18 december 2009 16:39

Ja då har jag varit i Lund, köpt några julklappar och klippt mig hos Lottie   

Okej, det slank med ett par nya heels hem också, inte så höga, standard svarta pumps !


Klippte av typ 13 cm av håret, och tunnade ut det, och klippte upp det, så jävla skönt att kunna använda vanliga hårsnoddar !    

Självklart blev det mycket skvallar och dividerande angående vissa killar, finns inte en gång man går till frissan utan att skvallra   


Och jag fattar inte att folk kan klaga på vädret! Så jävla fucking otroligt! Jag älskar det! Jag var ute med Marie och hundarna innan idag, vi pulsade fram i 40 cm hög snö, underbart! Jag busade med Izzie som fan i snön, har man ingen att leka med får man leka med hundarna   Vi körde herre på täppan på en jättehög med snö, den var lika hög som mig, haha och hon är så jävla rolig!


Nu ska jag snart göra mig iordning för jobbet, ska jobba till 24, ska ner till pappa först dock!


Kör försiktigt!


Puss!

Av Elin Rosén - 18 december 2009 09:21

Ja jag bara ÄLSKAR detta vädret! Helt fucking underbart! Jag kommer inte ihåg när det sist kom såhär mycket snö, jag vill bara gå ut och kasta mig i snön och göra snöänglar och snögubbar!


Självklart är det ju tråkigt med alla olyckor och folk som inte kan ta sig till jobbet och så vidare, men vad fan, vi får nog en vit jul trots allt!


Katten krafsade på dörren och ville ut, sen öppnade jag varpå hon fick snö i ansiktet och sen vände hon på klackenoch gick. Hon nöjer sig med att sitta och titta på snön genom fönstret   


Ska bli intressant och se när jag tar bussen sen hur sen den är och när jag kommer hem, börjar ju jobba kl 18 ikväll så hoppas jag är i tid. Ska även lämna in ett par skor för omklackning, sist jag använde dom var 31 januari detta året, har bara inte orkat klacka om dom   


Nej nu blir det lite frukost och kanske en sväng till Iza!


Puss!

Av Elin Rosén - 18 december 2009 09:15

Jag bara älskar detta vädret alltså! Helt jävla underbart!

Av Elin Rosén - 17 december 2009 19:30

min stjärna i snön med sitt nya halsband:)

Av Elin Rosén - 17 december 2009 19:13

Jag svär, med Tommy Körberg så är det den bästa jullåten, thats it. Den ger mig gåshud varenda gång!


Idag efter jobbet så gick jag hem och la mig på soffan, läste lite och sen slocknade jag. Blev 1 ½ timmes skön sömn, jag fattar inte hur jag kunde vara så trött som jag var i morse, helt obeskrivligt, nog för att jag brukar vara trött när jag börjar jobba 05 men detta var ju löjligt, piggnade inte till förrän framåt nio snåret, men bättre sent än aldrig?


Jag tyckte jag skulle cykla till jobbet i morse, men jag fick för fan inte upp låset, så jag fick promenera, det var jag och plogbilarna som var ute. När jag väl kommer till jobbet så skulle jag låsa upp in till granarna, och låset hade frusit, jävla mög, då var klockan tio över fem. ringde mamma och bad henne komma ner med låsolja, men det behövdes inte, efter många om och men fick jag upp det, tjugo minuter sen in på jobbet. kul. sålde låsolja och låsspray som bara den i morse.


var ute en sväng med Aagje efter att jag hade sovit, hon blev såå glad! Hon är inte lika galen i snön som Izzie är, men hon tyckte ändå det var kul. Nu ikväll har jag varit hemma hos farmor och farfar en sväng, inte varit där på ett tag. Så man har i stort sett hittat på vad som helst för att slippa städa... men får nog ta mig lite i kragen innan mamma kommer, annars stryper hon mig, här ser ju ut som fan efter att Izzie har varit här, så ska väl göra något åt det.   


imorgon blir det en sväng in till lund för lite julklappsshopping och frisörbesök hos Lottie, kanske ska chocka och klippa kort?


nej nu blir det städning,


och btw,


ALL MEN ARE PIGS.


Puss!




Av Elin Rosén - 16 december 2009 20:38

Ja ingen träning blev det ikväll, och telefonen går inte lika varm som vanligt och jag har tråkigt. klockan ringer 04.20 imorgonbitti, så det blir tidigt i säng och så hoppas jag att det fortsätter att snöa.


funderar på att sätta mig i soffan och plugga lite teori, om jag hittar vart mamma har lagt körkortsböckerna, för nu är det snart 2 månader till uppskrivning och uppkörning, spännande.


nä detta får vara allt för idag.


Puss!

Av Elin Rosén - 16 december 2009 14:51

Nu är jag inne på sjunde dagen i rad som jag jobbar, och det kommer bli nio dagar i sträck. kul. not. Idag jobbar jag till 18, och sen blir det träning i Dalby, det gillar vi! Sen upp och jobba imorgon med, och på fredag 18-24. sen är man ledig i två dagar, kul! Sen jobbar en, ledig två och sen jobba fem dagar i sträck igen. Jag öppnar julafton, öppnar juldagen, öppnar annandagen och dagen efter det. PENGAR!  Ruskigt bra lön de tre dagarna!


Ibland förundras jag över lata människor, vi kör så nära brevlådan som möjligt så man slipper gå ur bilen för lägga på brevet, för man dör ju verkligen av att gå 10 meter när man parkerat bilen... 3 timmar kvar att jobba bara !


Puss!

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards