elinrosen

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

för lite sömn

Av Elin Rosén - 7 september 2010 19:36

Idag är jag bannemig trött! Släckte kanske vid halv ett inatt och sen ringde klockan kvart i sju.. snooze.. Gud vad jag var trött!


Började dagen med engelska kl 8.. Muntert värre. Väntar ju fortfarande på en engelsk bok, så skulle vi tydligen gå igenom ngt i den boken självklart, men jag kom på att jag redan hade läst det iaf.. Sen hade jag glömt skriva ut en grej som skulle lämnas in idag, så fick vi till ikväll på oss att skriva ut den, så nu är den utskriven och väntar på att lämnas in!


Efter det var det marketing, en seg klass och jag är såååå trött! Upptäckte att killen jag dansade med i lördags, vet inte vad han heter, han är tydligen i marketing klassen.. Han hälsade iaf! :)

Skulle lätt ha kunnat somna på studs på den lektionen.. Snart ska vi tydligen har vårt första prov i marketing, dock bara på de två första kapitlena för att det var så himla mycket information i dom två..


Slutade vid tio i elva, gick till biblioteket för att skriva ut engelskan, och skriva ut lite mattepapper! Jag hade gjort en lista på vad jag behövde hinna med innan träningen. Vilket var, köpa frimärke, posta brevet till mormor, leta reda på en lärare och prata om ett prov, ringa farmor, kolla posten ( väntar väldigt ivrigt på mitt paket från mamma! har ju nästan glömt vad som skulle komma!) detta hann jag med mellan 11 och 12! Och då pratade jag med farmor i hela 25 minuter! Idag grät hon inte, och vi pratade om vad jag har gjort sen sist och lite allmänt om vad som händer där hemma! Mysigt som vanligt!

Pratade en snabbis med pappa och Iza också!


Och nu när jag kom tillbaka till rummet så är jag typ skittrött eftersom jag inte sovit som vanligt.. Tänkte ta en powernap, men det sket jag i och istället satte jag på sportradion för att lyssna på Sverige matchen och så bloggar jag istället:)

Bättre än en powernap eller hur?:)


Efter träningen ska det lämnas engelska, äta och sen ska jag och Annelie gå till Sports Authority och handla en ryggsäck till mig, böckerna är så jävla tunga att det knappt går att bära i en axelväska.. Blir för tungt. Sen är det bra att ha när vi åker på resor och så som nu när vi ska iväg fyra dagar. Kommer behöva skolböcker med mig!

Efter det ska Annelie och jag sätta oss i biblioteket och plugga! Har ett litet quiz imorgon i International Business så det ska läsas lite!


Imorgon börjar jag inte förrän elva, men jag återkommer nog senare ikväll med några bilder också kanske!


Avslutar med ett citat från Zlatan.

" Har jag inte en fri roll så ger jag migsjälv en fri roll. "


xoxo,

Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards