elinrosen

Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

working 9 to 5

Av Elin Rosén - 12 januari 2010 19:05

Ja jag hade tio ggr hellre haft ett 7-4 jobb än att jobba som jag gör nu, kväll, morgon, kväll morgon och så typ. Det tar faktiskt på krafterna.


Nu har jag varit i sjöbo och kört, det gick bra, det blev backning och vändingar och lite parkeringar :) Nästa körlektion är den 27 januari, samma dag som Wicky fyller 20   

På torsdag är det dock dags för RiskEttan, så har man den gjord.


Jag har hört ett rykte som gäller min fotboll... vi lär väl märka om det stämmer eller inte i sinom tid.. spännande dock..


En vän frågade mig idag " har du berättát för honom hur du mår?"

Och nej, det har jag inte gjort, ser ingen mening med att göra det, ska han tycka synd om mig då eller? Kan lika gärna hoppa över det.


Idag har varit en ganska bra dag, nu väntar lite städning, och imorgon hämtar Petra mig kl 11 så åker vi ut till Revinge igen och går med våra hundar   



Puss !

 
 
Ingen bild

Marie

12 januari 2010 22:12

Helt rätt, man ska inte förnedra sig...antingen tycker dom om en och vill vara ihop, eller så gör dom det inte..och att gråta och snyfta får inte vederbörande att bli kär i en...det finns inget man kan göra, bara bita ihop, och gå vidare...

Du är samma Elin som alltid, att någon annan ändrat sig har inget med DIG att göra, det får man lägga på DEN personens utveckling.

Så upp med hakan, det finns så många fler därute...inte gråta över spilld mjölk!

Hellre lyss til den sträng som brast än att aldrig spänna en båge!

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards