elinrosen

Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

Semesterfirare och lite bilder på knäet

Av Elin Rosén - 29 juni 2013 13:31

Gud vad skönt det är med semester. Dock har halv semestern snart gått och jag bara njuter för fulla muggar. Igår fyllde mosters lilla hjärtegull Sam två år. Det är helt galet vad tiden går fort.

Så det blev lite kalas för den lilla parveln igår, med hamburgare och tårta.


Ikväll ska jag och Andreas till Linus och Martina i Tängelsås och spela lite spel och dricka lite. Skönt när alla fyra har semester samtidigt, vi kan sova över där så slipper någon av oss köra. Dock ska Andreas vara i Höör imorgon kl 11 för att han ska fortsätta lite på sin tatuering som nu kommer bli en halvsleeve typ.


Vi var iväg häromdagen och köpte lister och lite annat smått och gott till stugan så att den snart kan bli färdig. Lägger ut bilder här när den är klar. Nu har den blivit så snygg genom att bara måla om med vitt och grått och nya lister och en ny lampa på köket. Sån skillnad det gör.


Här kommer lite bilder på hur min vardag såg ut veckorna efter jag skadade knäet.


I bilen på väg hem från matchen där jag skadade mig den 2 maj

 

Det här paketet sov jag med den natten, dvs jag fick INTE mycket sömn

 

På akuten dagen efter när läkaren hade tömt det på blod

 

Trött tjej hemkommen med sina nya kompisar, kryckorna och knäskyddet, kolla den svullna foten

 

Inte kul att hoppa runt med detta hemma..

 

Svullet? Nää.. Knäskålen, vart är du?

 

Tre dagar efter på bortamatch med laget mot Fjälkinge.

 

5 veckor efter skadan på Dansgalan, årets snyggaste accessoar stod jag för med mitt knäskydd.

 


Har precis tömt mobilen så det kommer komma fler bilder de närmaste dagarna!


xoxo,

Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards