elinrosen

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Elin Rosén - 26 juni 2013 21:52

Idag har det varit spelarmöte och lite avslutning av vårsäsongen. Vi var 22 st spelare på plats och så fattades det några. Genomgång av hur vårsäsongen har varit, mycket statistik från vår statistikälskande tränare Bengt-Åke "Bengan" Nilsson. Ändå lite kul att få se svart på vitt hur vi har släppt in mål och hur vi gjort mål och så vidare.


I år har jag spelat 12 matcher och gjort 1 mål, och vilket mål sen haha! Måste ju bli årets mål, eller vad säger ni mina kära lagkamrater ?;)


Påtal om mina lagkamrater. Världens bästa, finaste, omtänksammaste och gulligaste lagkamraterna man kan ha. Ni betyder så fruktansvärt mycket för mig, jag skulle gå genom eld och vatten för er skull, både på och utanför planen. Hade jag inte haft er till min hjälp, så hade min resa tillbaka till planen blivit tio gånger jobbigare än vad den redan är. Ni är ett enormt stöd för mig, och ni förstår verkligen hur svårt det är för mig att stå vid sidan om. Ni har alltid några peppande ord att säga om jag är lite deppig och sörjer min skada. Alla goda skratt och leenden, alla bus i omklädningsrummet, alla klockrena kommentarer, ni är bara bäst helt enkelt. Enormt mycket kärlek till er.


Halva säsongen har gått, och som ni har genomfört den! Jag är otroligt stolt över det ni har presterat, och jag blir alldeles varm i själen. Ni är så jäkla flitiga på att träna, och kämpa och slita er igenom matcherna. Det är tillsammans vi ska göra detta, tillsammans är vi starka. Mycket folk på träningarna när vi startar upp igen och sen gör vi ett jäkla jobb tillsammans så ska vi avsluta denna säsongen på topp. Vi bygger framtiden tillsammans!



Kärlek till sporten, och kärlek till mina fina lagkamrater

 


xoxo,

Elin, #21

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards