elinrosen

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

äntligen SEMESTER!!!!!

Av Elin Rosén - 23 juni 2013 21:33

Jaaaaaaaa, kl 15.45 gick jag från jobbet med två veckors semester framför mig!!! Så himla skönt, nästan så att jag inte fattar det ;)


Idag blev det en väääldigt lugn dag på jobbet, nästan lika lugnt som i fredags. Och tur var det för min del. Jag gick och la mig igår vid halv tio. Jo men tjena, inte fasen kunde jag sova. Somnade nog inte förrän framåt halv ett, ett inatt och klockan ringde 05.50 Kanske hade något att göra med att jag sov middag två timmar på eftermiddagen eller att jag åt fil och frosties halv nio på kvällen.. Roligt var det inte iaf!


Efter jobbet har det inte blivit jättemycket gjort, en maskin tvätt igångsatt och sen fick jag för mig att jag skulle inviga min strykbräda och strykjärn jag fick i födelsedagspresent, så det blev till att stryka lite lakan! Har man ingen mangel så får man ta vad man har och göra det bästa av det. Finns inget bättre än att krypa ner i en renbäddad säng med manglade lakan.. I LOVE IT! Åh, på tal om säng, jag ska inleda operation "övertala min sambo att vi ska ha ett sängöverkast". Han tror inte att det kommer att användas men jag ska motbevisa honom. Det är ju inte riktigt färdigt någonstans i lägenheten än, har dock fått upp gästsängen på ben och renbäddat den med ett överkast på. Nu fattas det ett nattduksbord och en sänglampa. Och en gardin, och kanske en liten matta. Dröjer kanske inte jättelänge innan det rummet ska användas till något annat, men jag vill gärna ha det fint..


Fin utsikt på väg till planen i Barcelona

 

Stor och liten på väg in till centrala Barcelona


Bengan var en sådär bra fotograf men här har vi hela laget! :)

Mäktigt, FC Barcelonas museum inne på Camp Nou. Hristo Stoichkov, legend, 84 mål på sina år i klubben.

   

Det här var förbannat mäktigt och gav en gåshud. Taget från läkaten på Camp Nou.

   


Får bli mer bilder en annan dag!


xoxo,

Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards