elinrosen

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Elin Rosén - 22 juni 2013 20:23

Nu är det äntligen på rätt väg! Förkylningen är i stort sett borta, lite snorigt bara men jag kan överleva utan nässprayen nu! Tog bara en vecka drygt haha.


Igår blev det jobb i 8 timmar, med 200 % OB så det satt fint nu när man varit sjuk ett antal dagar i en månad där jag redan jobbar mindre än vanligt eftersom jag går på semester efter imorgon. Imorgon är det jobb 7.15-15.45 med 200% OB och sedan har jag semester i två hela veckor!!! :) Ska bli så himla skönt att vara ledig! Har inte jättemycket planerat heller, lite ärenden och småutflykter kanske bara. Två veckor kanske inte är så mycket men det räcker för mig. En vecka för att släppa jobbet och en vecka att njuta haha.


Rehaben för knäet går framåt. Övningarna blir svårare, eller ja, jobbigare, det känns i musklerna nu att dom får jobba, och speciellt då i höger ben. Jag tappade 5 kg på de fem första veckorna efter jag skadat mig. Nu har det gått lite mer än 7 veckor, och fortfarande ingen röntgen i sikte. Ringde i torsdags men då var där ingen som svarade på magnetröntgen, dom kanske hade halv dag, så jag får ringa på måndag igen. Sista matchen för säsongen i onsdags och det blev en förlust med 4-0 mot Södra Sandby. I seriepremiären vann vi med 4-0. Och det är inte så att dom är bättre än oss, det är bara det att vi inte gör det jobb vi ska och släpper in onödiga mål. Det gör gott för vårt lag att få lite vila snart så att alla får återhämta sig och läka småskavanker.


Och som jag längtar tills jag får göra något pulshöjande typ cykla!!! Jag får lov att simma, får väl gå och prova det i veckan, men jag får ju bara simma frisim och det vettefan om jag fixar haha. Jag kan ju lite, men jaja, jag får se :)


Nu ska jag, fyra månader senare, lägga in bilder från kameran som togs i Barcelona på träningslägret. :)


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards