elinrosen

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Elin Rosén - 17 juni 2013 09:44

Åh jag är så evinnerligt trött på att vara sjuk. Sen jag skadade knäet har jag haft en hel del huvudvärk, för att inte tala om värken i knäet de första två veckorna, jag har legat i feber i tre dagar, och nu är jag RÅFÖRKYLD! Vaknade i lördags och kände mig lite underlig och kände att en förkylning var på G. I lördagseftermiddag och kväll eskalerade det och det var totaltstopp igårmorse. Det känns som om jag har skallen inlindad i bomull och snoret bara rinner eller så är det stopp. Jag är så trött på det nu, vill inte missa mer jobb, vill inte vara sjuk. NU måste den här skutan vändas.


Om en vecka går jag på semester och jag som skulle jobba så mycket som möjligt i juni, tji fick jag.


Några tips på förkylningskurer? Jag kör på C-vitamin och i vanliga fall vitlökskapslar men det har jag ej hemma :(


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards