elinrosen

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Rosén - 17 februari 2013 09:23

Ska jag ge det ett försök till? Ja vi kör väl på det.


Söndag idag, halva februari har gått och här sitter jag på jobbet och tjänar cash.


Året har börjat väldigt bra, vi har flyttat till en stor lägenhet inne i Veberöd där vi

har fått det mesta på plats, lite småsaker som ska på plats nu bara:)


Jag bara älskar det, kan springa in till mamma och mormor hur mycket jag vill,

sova 20-25 minuter längre på morgonen och ändå vara väldigt tidig

till bussen, känner mig

inte riktigt lika trött som jag gjorde innan.

Ännu bättre blir det när vi börjar träna i Veberöd och jag kan cykla dit! Hejdå bilen!

Jag kan cykla till gymmet, jag kan cykla till affären, jag kan ta en spontanpromenad till Iza och Jimmy..

I JUST LOVE IT!


Fotbollen är på gång också, nu har vi tränat i över en månad, spelat vår första

träningsmatch, och nästa match är på lördag den 23/2.

Jag börjar komma igång nu igen, känner att det är på rätt väg med både ork och

tillslag, men fortfarande hänger inte kroppen riktigt

med i tanken, men jag vet att det kommer mer och mer!


Bjuder på en gammal bild på en lycklig jag!


 


Här var jag dessutom smal..


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards