elinrosen

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Elin Rosén - 22 februari 2013 11:41

Äntligen är det fredag!

Så skönt det ska bli med helg, den innehåller massor av saker,

att vara social imorgonkväll, spela fotboll imorgon,

vara social på söndag och även då träna! :)


Igårkväll var det som sagt först gruppmöte och sen samkväm!

Gruppmötet var lite segt, jag hade en störig huvudvärk och kunde inte låta

bli att gäspa en del..

Promenaden bort till Interpool där vi skulle äta och spela biljard var välbehövlig.

Sjukt besviken blev jag dock på maten, hade valt ugnsbakad lax, men den kan inte ha

varit inne i ugnen länge. Jag har väldigt svårt för att

äta mat som inte är färdig, och speciellt fisk och kött så det

blev inte så mycket lax som åkte ner, fick äta potatismos/potatispurén som var till..


När vi skulle spela biljard så var det först en genomgång av reglerna, inte det lättaste att

hålla reda på allt! Och definitivt inte lätt att veta hur man ska hålla kön,

kolla alla möjliga vinklar, och stöta med rätt kraft och sen

ska man ju helst TRÄFFA bollen där man vill träffa den, vilket

inte hände så ofta kan jag säga..

Tio i nio kom Andreas och hämtade mig och längtade bara hem till sängen och få sova!


Vaknade upp till en fredag som började kyligt, och jag glömde även mina yoghurt i kylen:(

Men, som tur är så bjuder avdelningen på frukost sista fredagen i månaden! :)


Så nu har jag haft lunch, under eftermiddagen blir det lite blandat telefon och chatt,

så jag hoppas resten av dagen går fort!


Ikväll hade jag tänkt ta en tur till gymmet men det får nog vänta till söndag så jag slipper

stressa ihjäl mig för att vi ska bjuda mormor och mamma på middag innan

klockan slår 18.


Blir en skönt avslappnad kväll i soffan ikväll och ladda upp för matchen imorgon!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards