elinrosen

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Elin Rosén - 21 februari 2013 10:50

En mysig hörna i sovrummet i nya lägenheten :)

Av Elin Rosén - 21 februari 2013 10:17

Nja, det var väl inte överdrivet kallt i morse, sex minusgrader, men det kändes desto kallare!


Igårkväll var det också kallt på träningen, fast ändå inte. Jag

fryser sällan om tårna när vi tränar ute, trots att det har varit upp till

12 minusgrader, likadant med händerna, fryser bara lite i början men sen när man rört på sig blir det bättre.

Det värsta är att frysa om halsen tycker jag, Rose-Marie stickade en sån krage som jag kan ha,

och den är fasen guld värd, så underbart skönt att slippa det där kalla

draget i halsen!


Träningen i sig gick bra, fick till en assist och ett mål, och vilket mål sen;) Helt

otagbart för målisen moahaha. När man inte gör mål så ofta så blir det desto

roligare när man väl gör det:)


Idag är det jobb 7.45-16.15 som gäller. Dock slutar inte dagen där utan

först är det gruppmöte med jobbet tillsammans med vår gruppchef och

därefter ska vi ha lite samkväm och gå iväg för att äta och sen spela biljard, hur nu det ska gå haha.

Kan nog bli kul att lära känna varandra lite närmare, det är ju så himla många nya på jobbet nu!


Så idag träffar jag knappt Andreas:(

Han ska hämta mig ikväll för det tar minst en timme att komma hem när det är lite

senare på kvällen. Upp och jobba imorgon igen ju..


Imorgon blir det sen jobb och en snabbis till gymmet och efter det bjuder vi mamma och mormor

på middag:)


Nu ska jag återgå till jobbet!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards