elinrosen

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Elin Rosén - 20 februari 2013 16:27

Sovmorgon till kl åtta, och sen kunna ligga och dra sig i sängen fram till tjugo i nio är så

jäkla underbart! :)


Klockan kvart över nio begav jag, mamma, Iza och mormor oss till Lund

då mormor hade en tid hos optikern för att skaffa sig nya glasögon.

Så vi hjälpte henne att välja båge och vara lite smakråd, och om två

veckor får hon sina nya glasögon!

Mormor ser dåligt med dom hon har nu, hon har opererat ena ögat men inte det andra, så nu

när hon får nya glasögon kan hon se betydligt bättre! :)


Det blev en liten runda till Nova också, fikade litegrann!

Väl hemma sen bytte jag om och tog en runda till gymmet!

Blev mitt rehabprogram och 15 minuter på löpbandet!


Nu kom Andreas hem, så snart blir det mat! :)

Har gjort en köttgryta som har stått och puttrat på spisen i några timmar:)

Lilla Fille har också varit här inne en runda, vi skrev lite namn på datorn och

sen fick han titta på Spiderman på datorn!


Ikväll är det träning som gäller i Lund, skulle bli mycket spel så det blir nog en kul träning! :)


Nu ska jag återgå till spisen, be back tomorrow!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards