elinrosen

Direktlänk till inlägg 18 februari 2013

Måndagmorgon

Av Elin Rosén - 18 februari 2013 07:29

Tidig morgon på jobbet idag, 06.45-15.15

Inte så farligt trött ändå, men å andra sidan så gick vi och la oss kl 21 igår..


Hann med en del grejer igår ändå, direkt efter jobbet mötte jag upp mamma på gymmet och körde igenom mitt rehab

program som jag har slarvat en del med den senaste månaden.

La på lite armhävningar och utfallssteg och det känns i rumpan idag, så skönt.


Efter gymmet blev det en stund hos farmor och farfar. Inte hunnit träffa dom så mycket den senaste tiden,

varit ganska mycket på schemat om man säger så.

Skönt att få prata av sig lite, farmor och farfar är guld värda.


När jag efter det kom hem så var Andreas inte hemma från sin träning än, så jag gick där i lugn och ro och plockade

in i kylen det jag handlat och sen förberedde jag min lunch till idag.

Kyckling, pasta, stekt bacon, gurka, ananas och krutonger, standardlunch! :)


Idag har jag en del funderande att göra, att väga för och nackdelar mot varandra, med deadline ikväll.

Men det blir nog bra i slutändan.


Träning ikväll också, ska bli skönt! Jag hade nog kunnat träna fotboll varje dag nu:)

Match på lördag som det är dags att börja förbereda sig för också, kan bli tufft!


xoxo,

Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards