elinrosen

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Elin Rosén - 9 december 2012 17:23

I ett svagt ögonblick har jag gått med på att se en skräckis... På ett villkor, Andreas får inte bli sur om jag tänder lampan mitt i filmen och börjar läsa i min bok... Får väl se hur detta går, filmen vi ska se heter Cabin in the woods.. Bara det låter ju som att jag kommer drömma mardrömmar inatt...

Idag har jag läst ut en bok som heter En dag.. Och aldrig har jag nog blivit så besviken på ett avslut i en bok.. Alltså boken är ju bra och så, men dels är slutet ganska oväntat och även att i den här typen av böcker förväntar man sig ett lyckligt slut...

Tittar just nu på Premier League andra matchen för dagen.. Innan fick jag skotta mig fram till tvättstugan för att komma dit.. Ska bli kul att se hur mycket snö det är imorgon när jag ska köra till bussen :)

xoxo,
Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards