elinrosen

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Elin Rosén - 29 november 2012 10:30

Japp, då var det dags igen, gatuförsäljarna.. Igår lurade GreenPeace precis runt hörnet! Så sniket! Att stå runt ett väldigt trafikerat gathörn vid Hansa, inte okej! Jag var bara tyst och gick vidare..


Igår gick jag hem från jobbet, det var nog inte så bra att gå till jobbet från början för ju längre dagen led ju sämre mådde jag, och när mina kära kollegor sa att jag såg ut som skit och borde gå hem så lyssnade jag och tog mig hemåt.. Idag har jag börjat dagen med att trycka i mig C-vitamin, vitlökskapslar och en Sport Vitamin pilla också, så får jag se om jag kan bota den här förkylningen och vara frisk imorgon till att jobba..


Igår var Andreas iväg och tränade och då är jag som bekant inte hemma.. hatar att vara hemma själv här ute i skogen när det är mörkt.. Så jag flyr fältet när Andreas är iväg.. Blev en sväng hem till pappa för att lära mig att tejpa en tumme och även titta på en eventuell julgardin som förhoppningsvis kommer upp i köket här till helgen.. Måste införskaffa mig mossa också så jag kan ha mina fyra ljus att brinna för varje advent, och så måste jag skaffa mig ett sifferljus också..:) Och på lördag är det jag som ställer klockan för att titta på julkalendern! :)


Det blev en liten tur till kära Helen också.. Och gud så välbehövligt det var! Att någon som man inte känt i så många år kan veta och förstå hur jag känner mig och verkligen sätta ett finger på vad som inte riktigt står rätt till och ge tips på vad jag kan göra åt det, det är bannemig guld värt! Vad jag skulle göra utan henne det vet jag inte..


Nä om man skulle tända fyr i brasan och kanske tvätta lite..


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards