elinrosen

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Elin Rosén - 5 november 2012 19:15

Så har man återigen sjunkit ner i soffan, ingen träning för min del idag då min rygg och mitt knä inte mår som dom ska efter inomhusträningen igår.. Fattar inte det, att jag aldrig kan få vara hel och frisk! På onsdag är det sjukgymnasten som gäller och det känns som om det är typ 18 saker som jag behöver hjälp med. Anyways, mer om det en annan gång..


Idag var det som sagt en seeeeeg dag, usch och fy säger jag bara. Regnat typ hela dagen i Malmö dessutom, bussen tar evigheter för att det ALLTID, med betoning på ALLTID är kö efter Sunnanå mot Staffanstorpsrondellen sådär strax efter kl 17... Slår aldrig fel.. Stannade till hos mamma en sväng och pratade med henne och mormor, på onsdag ska vi åka till Bo Ohlsson i Tomelilla och titta lite, det är väldigt längesedan jag var där.. Sen körde jag hem, åt en kass middag, dvs fyra rostemackor, men jag var inte så hungrig, slängde i mig en gigantisk portion chili con carne på lunchen idag, mättade bra!


Projekt tvätta-undan-all-tvätt-från-semestern-plus-all-annan-tvätt är igång, men vi kan bara köra två maskiner tvätt om dagen, två tvättställ och sen tar det typ kanske 1-2 dygn för tvätten att torka.. OM man inte tänder elden i brasan för då torkar det fort:) Så nu sitter man och tittar in i brasan och det doftar gott om den nytvättade tvätten:)


Känner att mina ögon börjar bli tunga, jag fattar verkligen inte hur jag kan bara så förbannat trött, på semestern gick jag iofs och la mig mellan 20-22 varje kväll, närmare 20 än 22 de flesta kvällarna, och sen vaknade man mellan 5.30-07 varje morgon.


Nähä, dags att stoppa in en maskin tvätt till och sen plocka lite här och var så att jag inte somnar.


 


xoxo,

Elin



Av Elin Rosén - 5 november 2012 10:30

Nähä om man skulle börja med det här igen:)

Idag är första dagen tillbaka på jobbet efter min långa semester. Tillbringat 2 underbara veckor i Egypten med min lika underbara pojkvän. Så oerhört skönt det har varit att få komma bort helt och koppla bort ALLT.  Har verkligen sovit ut, bara slappat och njutit av sol och värme.

När vi kom hem så har ju min kära mormor flyttat ner till Skåne och bor ett stenkast ifrån mamma, så mysigt att ha mormor nära!


Nä nu får jag jobba lite igen!

xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards