elinrosen

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

ledig mitt i veckan

Av Elin Rosén - 21 mars 2012 08:23

Idag är det onsdag och jag är ledig! Whoop Whoop! Eller ja, ledig från jobbet kanske jag ska säga för jag har minnsan hela dagen planerad fast jag är ledig:) Men det var skönt att kunna sova till kl 8 iaf! :)


Igår var sista dagen på utbildningen, och imorgon ska jag flyga solo! Vi har ju fått vars en mentor, som vi ska jobba tillsammans med i 2 veckor, vi kommer sitta bredvid varandra och dom finns där som vårt stöd och hjälp med allt vi kan tänkas behöva! :) Ändå skönt att ha någon så nära som kan hjälpa en! :)

För lite nervöst är det ju ändå...


Igår mina vänner tränade jag fotboll för första gången på 9 veckor! Helt galet vad skönt det kan vara att få snöra på sig fotbollsskorna och för en gångs skull vara med på planen istället för att stå vid sidan om.. Men jag blev ju snabbt varse om att jag INTE har konditionen som dom andra har, fast jag är ju liksom inte jätteförvånad heller egentligen, jag hade ju inte väntat mig det, men jag tror att ju mer jag tränar ju mer kommer jag in i det. Jag får ju inte vara med på hela träningarna, bara uppvärmningarna med passningsövningar! Sen har jag ju joggat runt lite också, typ i slutet när vi skulle springa krysset, så joggade jag ju lugnt och sakta medans dom andra körde som dom skulle!


Ska snart köra in till byn för att lämna Fille på dagis och sen ska jag och Iza åka och handla!


Sen på lördag är det ju en stor dag, för då fyller min älskade pojkvän 30 år! Så det blir lite kalas på dagen och sen har han ingen aning om vad som väntar honom på kvällen, och det stör honom skitmycket, men den som väntar på något gott....;)


Nä mina vänner, talk to you later!



Key West Mars 2011..

 

Key West, Mars 2011 med My

 


xoxo,

Elin

 
 
Ingen bild

Andreas

21 mars 2012 08:43

Stör är bara förnamnet... ;)
Love you beautiful!!! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards