elinrosen

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Elin Rosén - 24 februari 2012 10:18

Wiho fredag idag!

Vaknade faktiskt upp och kände mig relativt pigg, hur nu det kan gå till vet jag ju inte haha. Eller jo jag kanske kan dra den parallellen (stavning?) till dom där 20 minuter på crosstrainern igår som tog slut på mig! Yay!


Har precis tittat på det senaste avsnittet av One Tree Hill, sista säsongen, jag är en sucker för serier! Glee och One Tree Hill är mina hangups just nu, jag älskar dom! :) I USA får det ju hur mycket skit som helst på tv, men dom har sina ljusglimtar också:)


Nu ska jag strax börja göra mig iordning, farmor och farfar hämtar mig om drygt 40 minuter, kanske hinner plocka undan lite tvätt också innan dess! Två maskiner tvätt till sen är tvättkorgen tom, får bli imorgon!


Ikväll blir det nog att göra lite hemmalagad pizza och mysa framför en film!


Och idag eller imorgon MÅSTE jag hitta något att ha på mig till Aleksandras inflyttningsfest imorgon! Jag känner mig lite sådär plöfsig och otränad för tillfället, and I don't like it! :/


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards