elinrosen

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Elin Rosén - 21 februari 2012 09:47

Inatt vaknade jag av en dröm som jag nog aldrig haft innan tror jag. Jag drömde att jag skulle få spela min första allsvenska match! Jag skulle börja på bänken i LDB FC Malmö, och sen fick jag hoppa in när det var typ 10 minuter kvar, och innan dess hade benskyddstejpen  hunnit krångla, ett skosnöre hade gått av, och så skulle jag till på köpet få spela yttermittfältare! Som jag inte har spelat på 7 år ungefär!

Och iaf när jag drömmer, så ser jag alltid lite suddigt, allt går i slowmotion, bara jag då förstås, allt annat går ju lika fort som vanligt, så jag behöver väl knappast säga att det gick skitdåligt?!?!?! Hur kul var det liksom! :P

Det var nog några år sedan som tanken på att spela i Allsvenskan faktiskt existerade, nu gör den väl inte riktigt det haha.. av diverse olika anledningar..:P


Idag ska jag äta lunch hemma hos farmor och farfar, jag ska passa Sam litegrann och sen ska jag åka med farmor och farfar till Eslöv, och ikväll är det träning!


Jag och Iza var hemma hos pappa en runda igår med Fille, och så körde jag honom dit och hem, och han är så himla gullig, för han älskar ju verkligen Mora Träsk, jag och mina syskon är också uppväxta med Mora Träsk så jag och Iza kan en hel del låtar om man säger så, och varje gång vi sätter oss i bilen så frågar Fille om jag har Mora Träsk skivan, men det har jag ju inte i Andreas bil, så då säger Filip snällt, att vi får köpa en sån till mig som jag kan ha i bilen för vi älskar dig moster Elin! Han är så himla söt!


Och när man ska säga hejdå till Filip, igår så sa jag hejdå och så frågade jag om jag fick en puss och kram, men det fick jag ju inte, så säger man istället, nä då går jag, jag vill ju ändå inte ha en puss och kram, så kommer han springande, och igår sa han, du får bara en kram, men jag tror han glömde bort sig för jag fick en puss också! Haha! Sen så sa jag, Jag älskar dig, så vänder han sig om, sträcker ut sina armar i sidorna och säger "Jag älskar dig också Moster Elin, såhär mycket" Som han håller ut armarna då alltså..:) Gotta love him!


Nu ska jag göra mig iordning för att åka in till byn!! :)


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards