elinrosen

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Elin Rosén - 16 februari 2012 16:17

Wiho det snöar igen:D I love it:D


Innan idag var jag så sjukt uttråkad, satt hemma hos Iza och Jimmy och visste inte vad jag skulle ta mig till typ. Så jag lånade izas elvisp eftersom det inte existerar någon sådan i detta huset, fick även med mig sirap och bakplåtspapper så jag kunde baka kolakakor när jag kom hem:) Så innan blev det ett par nybakta kakor med mjölk, alltid lika gott!


Sen tog min produktiva sida slut och jag slocknade på soffan och vaknade för 25 minuter sen.. Snart ska älskling komma hem och då ska jag förbereda maten eftersom båda två ska träna ikväll kl 7..


Imorgon ska jag åka och hälsa på Cajsa, med sitt lilla blåbär i magen, eller lilla och lilla, hon är beräknad till 31 mars, åh vad kul det ska bli! Cajsa är den första av mina barndomskompisar som får barn, vi har känt varandra sen vi var 5 år gamla ungefär, fyller år med en månads mellanrum, när våra mammor var gravida med oss så jobbade dom tillsammans och dom berättar alltid om hur dom stod och delade ut piller tillsammans när vi låg i magen haha :) Cajsa ska titta på Izas vagn, eller ja det är ju Filles vagn, för Cajsa behöver en vagn som hon kan ha i stallet och som inte riktigt behöver vara så rädd om eftersom det lätt blir skitigt och så ute i stallet...


Anyways, time to go!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 16 februari 2012 10:30

Jag har ett jobb, jag har ett jobb, jag har ett jobb, jag har ett jobb..! Woop woop!!! Hell yeah!


Den 7 mars börjar jag på Handelsbankens kundsupport i Malmö!!! Detta jobbet hade jag aldrig fått utan Anneli Ingessons hjälp, som tipsade om det till mig!! Ett stort tack ska du ha!


Så i tisdag var jag hur lycklig som helst! Det snöade, jag hade fått ett jobb, det var exakt 2 månader till seriepremiär och ja, livet kunde inte ha varit bättre!


Igår ringde farmor och farfar mig kl fem över åtta på morgonen och frågade om jag skulle åka med till Sjöbo och handla, så det spenderade jag min förmiddag med att göra, sen blev det fika hos farmor och farfar efteråt!


På eftermiddagen igår  var jag hos sjukgymnasten igen, fick nya övningar, och nu ska jag inte dit förrän om fyra veckor och då får jag äntligen börja springa lite lätt iaf!! Woho!


Hoppas de sista fyra veckorna går lika fort som dessa första fyra har gjort!!


Ikväll är det träning på gymmet, och andreas ska träna fotboll, som tur är tränar vi samtidigt iaf!


xoxo,

Elin


Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards