elinrosen

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Men vad hände här?

Av Elin Rosén - 13 februari 2012 10:39

Bloggtorkan deluxe, jag vet. Men när det inte händer så mycket i livet, så känns det inte som jag har så mycket att skriva om.


Denna veckan väntar jag på ett besked, om jag får ett jobb eller inte... Det skulle innebära så många saker som kan hända inom den närmsta framtiden!Håll tummarna för mig please!


Snart har det gått 4 veckor av dom 8 veckor jag inte får springa eller hoppa på.. Woho, jag försöker se det positivt, men ibland är det svårt! Som att se tjejerna spela första träningsmatchen för året och jag måste stå vid sidan om. Som att stå bredvid på träningarna och bli frustrerad över hur tysta dom är, så tysta att det bara är jag som pratar, fast jag står vid sidan om. Eller att stå och frysa när min fina pojkvän spelar match, utan att kunna hoppa runt lite för att hålla värmen...


Fillebus har fyllt 3 år, sötaste saken! Det blev även en snabbvisit till mormor sådär över en dag, då var jag trött när vi kom hem! När man fick sitta i bilen ungefär från Hässleholm och hem och sjunga mora träsk och andra barnlåtar för att Fille inte skulle somna.. Det har varit lagfest, med mycket drama och mycket roligt!


Svärföräldrarna har varit på middag, för första gången sedan Andreas flyttade hit 2004, på tiden eller?! Det blev en väldigt god potatisgratäng med kassler och stekt ananas, så himla gott!


Well well, nu ska jag gå ut och hämta tvätten och sätta på en maskin till kanske!


xoxo,

Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards