elinrosen

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Elin Rosén - 30 december 2011 09:32

Ja herregud vad tiden går fort! Nu är det snart ett nytt år, får kanske sätta mig ner en stund imorgon och summera mitt år! Som har varit jävligt bra!


Igår var jag på Ikea igen, sen efter det så var det lite häng hos farmor och farfar, jag satte mig på cykeln i denna blåsten och satan vad jag frös om fingrarna! Iaf, sen cyklade jag till Iza och Jimmy igen och sen gick jag ner till pappa.. Jag har ju inte haft någon ordning på mina grejer sen jag kom hem, tagit ut en väska med kläder till Andreas och fått fara fram och tillbaka när jag ska ha något.. Så igår packade jag ur min väska hos pappa, tog med en trådback ut hit till Andreas, så nu har jag en egen liten hörna i garderoben med ett litet urval av kläder så om jag ska något behöver jag inte åka hem till pappa för att jag behöver kläder:D



Idag ska jag och älskling åka till Sjöbo och handla lite, ska in en vända på systembolaget och sen in på Ica:) Känns så skönt att vara hemma och få bara vara.. Vi lagar mat tillsammans och myser i soffan på kvällarna och denna veckan har ju inte Andreas jobbat så då har vi bara fått spendera tid tillsammans, förutom att älskling blev sjuk..:( Men nu har väl alla snart haft en släng av den där magsjukan, inklusive mamma och nu var nog pappa och ros-marie dåliga också!


Ikväll ska vi spela lite fotboll, det är kvällaboll med Sövde IF som gäller! :) Har ju inte rört mig sedan den 19 november, så får se hur mitt knä mår ikväll! Benhinnorna borde det inte bli ngt problem med eftersom jag har vilat i 5 veckor snart..:)


Någon som har något tips på nyårsgodis? Jag ska göra smält choklad med russin och smält choklad med krossade nötter i, men eftersom jag är så kräsen så gör jag ju bara sånt jag tycker om, så något tips på nyårsgodis som inte innehåller choklad kanske?:)


på återseende!

xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards