elinrosen

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Elin Rosén - 28 december 2011 19:04

Ja nu börjar jag nog ta mig ur den där jetlagen och tröttheten efter att ha varit sjuk.. :)


Jag åkte in till Iza innan idag och busade lite med Fille framför Mora Träsk och hjälpte Iza att städa lite, jag får krupp ibland på hur det ser ut hemma hos dom, men vad fasen, två barn och en lat man, det är tur att inte jag bor där;)

Jag ska ju iofs inte skryta med att jag har värsta ordningen, mina kläder kan ligga slängda överallt på mitt rum, och det kan se ut som ett bombnedslag, men jag har ändå ordning på mina andra grejer.

Idag när jag och Iza var uppe på vinden så hittade vi massa skolgrejer från när jag gick i 5:e klass fram till i 8:e klass tror jag, och jag gillar att ha ordentlig koll på mina grejer och samlade på ett och samma ställe, och jadå, ända sedan jag var drygt 12 år gammal så har jag haft alla mina pappaer i prydlig ordning i olika mappar och foldrar, ordning och reda!!! :)


Älskling har fortsatt ligga i fosterställning i soffan på exakt samma ställe som han låg på där jag lämnade honom, och när jag kom hem hade han 39.5 graders feber, han var inte mycket till människa då kan jag säga! Men efter lite Panodil och vatten och en portion glass så kunde han ju till och med skratta och skämta lite..:) Men, nu ligger han och sover här i soffan en sväng igen medans jag tittar på film och ska försöka ta mig i kragen och fixa lite med tvätten och i köket efter jag lagat mat:)


Imorgon ska jag åka till Ikea med Jönne och spendera lite tid med honom! :)


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 28 december 2011 10:26

Så nu har mamma åkt på magsjuka och så även Andreas, han har sprungit till toaletten titt som tätt inatt och haft feber och frusit., och det tillhör inte vanligheterna att han fryser om jag säger så!


Så jävla trist, nu är det väl bara pappa kvar också, my och iza vet jag inte hur dom haft det!

Jag ska iaf snart åka in till byn och handla åt mamma och sen ska jag hem till Iza och mysa med barnen! Och i eftermiddag ska jag och Iza upp på pappas vind och kolla läget, alltid lika intressant! :) han uppskattar det nog inte så mycket dock, haha men jag och iza vi ger oss inte!


Så himla skönt det är att vara hemma och få umgås med nära och kära säger jag bara! Dock vill jag gå hem till farmor, men det är nog ingen idé nu när ännu fler har blivit magsjuka! :( Får nog vänta till fredag istället!


Btw, Jokki, jag har inte läst ut boken, uppskattas nog inte av vissa om jag sitter med näsan i en bok 24/7 haha..;) Men jag är en bra bit på väg! :)



Nu ska jag försöka äta lite frukost och sen köra in till byn!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards