elinrosen

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

T-minus 14 days

Av Elin Rosén - 6 december 2011 00:46

Ja förra året skrev jag ett nedräkningsinlägg så jag får väl ta mig i kragen och plita ner något här!


Sist jag skrev var ju dagen innan Nationals, och ja, vi förlorade, jag gjorde en bra match, förlorade i förlängning, skott statistiken var 27-4 till oss, det visar lite på hur matchbilden var.. Vi var väldigt nere efter den förlusten, och dagarna efter lyfte vi inte ett finger för att orka göra något! Ja och sen gick tiden.. vad har mer hänt..


Thanksgiving, spenderades hemma hos Marcus och company, dock lämnade jag tidigt för jag fick feber.. Sen låg jag däckad i feber i tre dagar, jag låg pall i soffan och rörde mig inte därifrån förräns jag flyttade mig in i sängen för att sova.. Och sen på söndagen orkade jag äntligen göra något..


Sen på måndagen pallrade jag mig till skolan och på vägen hem fick jag ett samtal som inte gjorde mig på bättre humör direkt, väldigt ledsamt och förra veckan var jag nästintill apatisk och orkade inte med något! Men, nu är det bättre och jag har idag haft en väldigt stor aptit, och jag har inte haft någon huvudvärk idag, som jag annars hade alla dagar förra veckan!


Nu börjar det som sagt att närma sig slutet här, och för er som inte redan vet det så stannar jag hemma för gott när jag kommer hem! :)


Iaf, nästa vecka är det finals, så denna veckan är det väldigt mycket reviewer och inte så mkt annat att göra!



Denna bilden är från förra årets thanksgiving, titta så tjock jag var! Jag tyckte det var väldigt jobbigt att gå upp så mycket i vikt, och jag är väldigt stolt övermigsjälv att jag har lyckats att nästan  gå ner allt jag gick upp att jag har ändrat mina matvanor så himla mycket! *klappar migsjälv på axeln*

 


Jag älskar dessa följande bilder! Gotta love them!

 


 


 


 


Och när vi ändå har min bror här, så har jag faktiskt hört av honom 2 ggr inom loppet på en vecka! Nog fler gånger än vad jag pratat med honom sen jag åkte hit i augusti! <3


Nä, nu ska jag nog fortsätta att göra ingenting och titta på 2 and ½ men!


xoxo,

Elin

 
 
Temptation

Temptation

6 december 2011 01:32

Jag gillar din blogg, jag läser den så ofta jag kan med stort intresse :-) Du målar verkligen upp en bra bild när du skriver. keep up the good work :-D <3 om du vill så titta gärna in på min blogg och lämna en kommentar :-)

kram!

http://sex-blogg.se

 
Ingen bild

Marie

6 december 2011 10:19

Lite nostalgisk, mina Julgardiner skymtar i bakgrunden, och GUD vad köket blev bra ;) Vilken skillnad på det nya och det gamla gräsliga furuköket ;))

Elin Rosén

6 december 2011 16:19

gillar att vi hade julgardiner i maj månad! haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards