elinrosen

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Elin Rosén - 7 november 2011 21:27

Idag är en sån dag där jag inte vill ta mig för något. Och det tänker jag nog inte göra heller. Jag vaknade ändå relativt utvilad imorse, men sen tre lektioner på det och nu ligger jag här i sängen och lyssnar på julmusik och bara surfar runt på nätet, forskar i lite grejer inför Andreas besök här i vår och hans 30 års dag som han ska fira här..:)


Skulle egentligen gått till poolen med Annelie innan, men jag orkar inte, jag skulle sova tänkte jag, men så öppnade jag boken, och sen kunde jag inte lägga den ifrån mig så det slutade med att jag läste ut den, spännande bok!


inatt sov jag inte så himla bra, låg och vred och vände mig, väldigt ensamt:( idag står det ändå dock städning på schemat, och jag kanske får för mig att äta pannkakor, även om jag åt det senast i fredags på Ihop, med Andreas:)


Det känns verkligen som om det är något hos mig som saknas nu när Andreas har åkt, det fattas något:/ Men jag intalar migsjälv hela tiden att det bara är 6 veckor, idag faktiskt, tills jag åker hem! Och då kommer det bli hur bra som helst! :)


Tiden med Andreas här har verkligen varit underbar, vi har haft det hur som helst, ätit gott, promenerat, umgåtts, och bara varit med varandra! Fantastiskt underbart!


Dags för middag på Cheesecake Factory

 

Min fina man <3

 

<3

 


 


Nu ska jag kanske ta mig för något, eller inte, vi får se.. haha.


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 7 november 2011 02:29

Nu har Andreas åkt hem :(

 


Ska blogga lite mer imorgon, men nu är det dags att snart sova..


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards