elinrosen

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Elin Rosén - 17 september 2011 16:44

Ja fy fan vad jag har ont, ännu värre än igår, och det är typ hela axlarna och upp i nacken! Helt galet! Men vågen pekar neråt igen, trots att jag inte har tränat så mkt på sista tiden, men nu kanske man kan gå ner lite till!


Inatt sov jag 11 timmar, så jäkla skönt var det! Skönt att bara ha en slappemorgon, har skypat lite med Andreas och plockat undan på rummet och njöt vid frukosten och tittade på Premier League på tv.. underbart!


Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och njuter av att vara ensam i lägenheten.. Så skönt ibland! Maten börjar sina i kylskåpet, så det får nog bli en matrunda de närmsta dagarna..


Ikväll är tanken att vi ska gå ut, men om vi inte sköter oss på matchen idag så blir det INGEN ledig dag imorgon vilket innebär INGEN utgång ikväll, så det återstår att se.. :P


Nu ska jag fixa lite till här på rummet och sen ska jag sticka till skolan!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 17 september 2011 02:55

Klockan är alltså inte ens 21.00 en fredagkväll och jag ligger redan i sängen och har borstat tänderna och ska snart sova.. Helt galet! Dock har jag varit uppe tidigt två morgonar i rad och kört workout med vår trainer, för jag ska inte spela fotboll på tre veckor, så då blir det fitness träning istället! Idag var det "deadlifts" på schemat, och igår var det frontsquads och dylikt, och jag kan lova er, jag har träningsvärk i muskler som jag inte ens visste att jag hade! Helt galet, och värst kommer det nog vara imorgon!


Imorgon har vi även match, lovar att det ska komma rapport från my point of view, sitter ju vid sidlinjen..:(


Nu, dags att knoppa in!


jo btw,på måndag är det både accountingprov och statisticsprov, kan bli intressant!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards