elinrosen

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Elin Rosén - 2 september 2011 13:04

Japp då bär det iväg med Lady Seahawks idag då! Jag är trött, så jag hoppas jag kan sova på bussen en stund iaf.. tydligen ska det finnas wifi på bussen..:P Får se hur det blir med det..:P


anyways, dags att packa färdigt och försöka samla ihop sig!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 2 september 2011 03:08

Ja då var det dags, första bortaresan med laget, imorgon drar vi till Alabama, 11 timmars bussresa utan stopp, men det är bara till att suck it up! Ska ändå bli lite skönt att komma iväg och bara få va med laget!


Innan idag hade jag ju klass, och sen efter det var det en timme drygt till träningen, men jag behövde få lite treatment, (läs värme) på mina benhinnor så jag hängde i trainingroom ett tag och sen var det dags för träning.. Tji fick jag när mina benhinnor var tio ggr värre än igår..:( Jag blir så fruktansvärd frustrerad, över att det gör så förbannat ont, och för att det hindrar ju mig att göra det jag är här för att göra, spela fotboll... Det känns som dom andra ser på mig som en usel vekling som inte tål smärta, för har man aldrig haft problem med benhinnorna så kan man aldrig föreställa sig vilken smärta det är..


Anyway, efter träningen skulle jag fått mina benhinnor masserade, men jag kom ju på att jag hade klass, så det ska jag få gjort imorgonbitti innan vi åker iväg. Men iaf, ikväll var min första kvällsklass och det var SPEECH. Ni som känner mig väl vet att jag hatar att hålla tal, och jag suger på det.. Jag funderar starkt på att droppa klassen för att slippa det, men fan vad coolt om jag verkligen klarar det.Jokki försöker övertala mig att jag inte ska droppa den.. Men är det något som skrämmer livet ur mig så är det att prata inför folk jag inte känner, jag pratade inför många på bröllopet, men det är inte samma sak, där kände jag ju typ alla.. Vi är dock inte så många i denna klassen heller, men liksom, fan det skrämmer livet ur mig!


Så nu sitter jag här på sängen och tuggar hubba bubba tuggummi och försöker packa, lite segt går det. Åh, btw, det pisseregnar ute! Jag hade ju cyklat till skolan imorse, men eftersom det ösregnade när vi slutade klassen så fick jag skjuts, och så fick vi hoppa ut och hjälpa en stackars kille som hade fått bensinstopp, som stod där i regnet och försökte putta sin bil från vägen själv medans fjällan satt i bilen och styrde, så jag och jokki hoppade ur och hjälpte till, i ösregnet. Dagens goda gärning!


men men, får väl försöka packa lite mer nu, men jag tar datorn med mig under helgen så jag ska försöka uppdatera er som läser om vad som händer..


För övrigt så saknar jag Andreas väldigt mycket just nu, men det är iaf mindre än två månader tills han kommer hit.. <3


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards