elinrosen

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Elin Rosén - 23 augusti 2011 16:28

Japp, idag är vi tillbaks i normala gängor igen! igår var en seg dag, vi höll på att klydda med att betala skolan, vi kunde inte ta ut tillräckligt med pengar and so on, men sen när vi äntligen var klara så blev det verkligen en slappedag!


Jag skypade med älskling i nästan två timmar, sen lagade jag köttgryta med ris, får ju ha lite omväxling, är så trött på pasta och kyckling just nu! men iaf, mammas köttgryta är ju typ det godaste som finns, och denna blev också jättegod, även om jag hade glömt soyan, men nu ska jag köpa soya så kan jag göra köttgryta fler ggr:D Till och med Annelie tyckte den var god:D


Sen tittade vi på två filmer, eller ja, vi skulle titta på två, men det blev 1 ½ för den första filmen hackade som fan så vi kunde itne se mer än halva, sen såg vi Blue Crush 2, en surffilm, som faktiskt var väldigt mysig och bra! :)


Och idag blir det träning igen kl 3, och innan dess ska jag till skolan och skriva ut lite papper och så inför skolstarten nästa vecka! sen blir det nog till att sova tidigt som vanligt..:)


Nu ska jag gå och slänga mig på soffan ett tag, och kanske sova lite till innan jag ska ringa älskling(A)


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards