elinrosen

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Elin Rosén - 18 augusti 2011 02:35

Nu har vi tränat en vecka, och vi har nu gått ner till att träna en gång om dagen bara. "bara" säger ni säkert, men nu har man ju helt plötsligt lite fritid över och kanske kan orka vara lite social, fast ikväll orkade jag faktiskt inte vara social.. Tjejerna tittar på film och jag är ensam hemma..Såå skönt.. har tittat på Glee, städat undan i köket, fixat lite på rummet, har nu äntligen ett lakan som passar min säng! :)


Imorse eller i förmiddags blev det en tur till Walmart, jag fick äntligen köpt min cykel! :) Så glad! Och nöjd:D den ser ut som en hippie cykel typ, den är vit, turkos, lila och lite blommor är det även på den:D Har inte fotat den idag, så ni får se den en annan dag! :) Handlade även på mig lite saker som man ändå kan passa på att handla när man är på Walmart, typ gröt, bacon, kött, ägg, juice och lite sånt:)


Sen blev det träning i eftermiddags, jag känner mig ganska pigg och fräsch faktiskt, men ibland blir det tufft för benen, och ibland hänger inte skallen med heller (A) haha. Men det gick ändå okej idag, jag var inte så lycklig när vi spelade, för ja, lagen blir inte alltid så rättvisa.. Så jag gick ifrån träningen måttligt irriterad och fick kräka av mig lite till älskling när jag pratade med honom.. På söndag och måndag har vi våra första riktiga matcher, eller ja, det är träningsmatcher, men vi möter ju två andra skolor.. Ska bli spännande faktiskt! Jag har nu gått ner 1.3 kg på en vecka, trots att jag trycker i mig kolhydrater och vatten typ dygnet runt.. Min nya favoriträtt när nog faktiskt stekt potatis, äggröra och bacon! MUMMA! Har dock också hittat skitgoda knäckebröd, som jag är galen i.. :) Håller mig väldigt nyttig faktiskt, har nog aldrig varit såhär nyttig i hela mitt liv:P Åt en bagel igår, men det ska INTE bli en vana! Har knappt ätit bröd alls denna veckan..:)


Här kommer lite blandade bilder, även från sommaren och här, och alla är från mobilen!


Kan man göra annat än att älska den här lilla plutten?

 

Och här är lilla nytillskottet i släkten, Sam Ferdinand, så söt!

  

  Fille buse igen!

Jag och Jimpa på hans svensexa!


  Bill och Bull   Fick en underbart vacker ros av Andreas..   Jag och My på Izas möhippa

     Iza och My   Vackra syster iza   Min älskade Andreas<3

Kärlek<3

    Den här nallen fick jag med mig till USA, i love it!   Sam   Sam   Seahawks träningsuniform 2011/2012   Matplats   Vardagsrum   Korridoren in i lägenheten   Go Sweden!   Köket   Barhäng   Mitt sovrum, ska vi nog inte titta på för mkt just nu, det är inte färdigt...   Men garderoben är välsorterad iaf:D   Badrummet   Titt ut :)


Nä, om jag kanske skulle slänga mig på soffan för ett avsnitt av Glee till..:) Och sen inta sängen! :) Som btw är typ fyrkantig så stor den är..:D


på återseende!


xoxo,

Elin



Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards