elinrosen

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Elin Rosén - 25 april 2011 01:01

Klockan är sju och jag vet inte riktigt vart dagen har tagit vägen! Vaknade vid 9 första gången imorse sen somnade jag om till kl 10 och sen låg jag och lyssnade på Elfsborg-Malmö, och vad jag hörde så spelade vi som krattor..


Sen blev det frulle med Jokki och Annelie, sen blev det nap, sen blev det tjöt och mat med Annika,Jokki,Jossan och Maria, så nu har jag precis kommit tillbaka till rummet..


Hade tänkt jag ska städa lite nu, och sen ta en dusch och sen ska jag skriva en bookreport och sen är jag klar för kvällen:)


Vilken kväll vi hade igår! Sista utekvällen för denna terminen och det var mycket folk ute! Jag var nykter och agerade chaufför, inte gjorde det mig något! :) Jag har på något sätt lärt mig här att ha kul fast jag är nykter, hemma skulle jag ha svårt för att dansa nykter, men här känner man att man kan va sigsjälv med tjejerna så det är inga problem! :) Julgranen sprider sig som en löpeld på dansgolven här i WPB kan jag säga;) Blev stämplad på stortån av Matilda i sina mastodont klackar, förbannat vad ont det gjorde haha :P Så lite öm är jag idag! Kom väl hem vid fyra inatt drygt, och var till och med duktig och tvättade av sminket innan jag la mig:)


Nu är det 15 dagar kvar tills jag kommer hem! IIHH! Fick pratat med Fille lite i telefonen igår och rätt som det är så börjar han sjunga på "Lille katt" och sen sjöng han på "manboy" och jag smälte ju direkt! Helt galet vad söt den lilla parveln är! Pratade även med Jimpa och syrran, och gud vad kul det ska bli att komma hem alltså.. jag vet att jag tjatar haha, men så är det! Kommer bli mycket tjatande de närmsta två veckorna! :)


Nu börjar serierna dra igång där hemma och det spritter i benen på mig! Längtar så mycket efter att få springa ut och spela fotboll som en normal människa!


Nä, nu får jag väl sätta igång här så jag får något gjort.


xoxo

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards