elinrosen

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Elin Rosén - 22 april 2011 16:05

Idag är det då ju Good Friday i USA, det innebär att det var Bad Thursday för oss igår haha.. Vi badade aldrig i fontänen på John Bull, tjejerna valde att gå på strippklubb istället! Jag och Jossan sket i att gå på strippklubb och stack till MacDonalds istället! :)


På kvällen så satte jag och Annelie igång filmen Burlesque och satt och sippade på lite champagne sådär en helt vanlig torsdag! :P Haha:P Bra uppladdning! Jag och Jossan var på G igår, vi buggade som aldrig förr, vi valsade, och vi rev av en jävla massa dansmoves! Vi hade hur kul som helst! det kissades i kors, vi tappade grejer, och folk tittade nog lite allmänt på oss, men som sagt, vi är ju "The Crazy Swedes" så det kan ju kvitta:D

Detta var ju som sagt sista kvällen på John Bull för denna terminen typ, och för vissa var det sista john bull i wpb någonsin eftersom det är en hel del som inte kommer tillbaka till hösten!


Idag har jag träningsvärk i armarna efter gymmet igår, men det är gutt. Sprang även för första gången på planen igår sen 2 ½ vecka tillbaks, och det kändes bra!


Nä, nu börjar magen kurra här litegrann så nu får det bli frulle!


återkommer kanske senare!



peace


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards