elinrosen

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

19 Mars 2011 All Alone

Av Elin Rosén - 19 mars 2011 20:10

Ja då har systra min åkt hem igen.. :/ Det var inga problem att säga hejdå till henne på flygplatsen, men sen när jag satte mig i bilen och körde därifrån så var det lite jobbigt..


Igår stack vi till stranden, för att få ännu en hajupplevelse! Denna gången fick Jokki och Val springa upp ur vattnet pga hajar, sen kom där en haj ca 6 meter från strandkanten där vi stod och nu kunde vi se hela hajen med fenan som stack upp ur vattnet och allt! Men det var en sån himla skön dag!


Tänkte bara slänga upp lite random bilder från dessa två veckorna sen får jag skriva ett inlägg om universal, ett om sea world och ett om Key West och så vidare..:)



Ikön till harry Potter på islands of Adventure, som för övrigt var typ 45 minuter lång men så värt det!

 

Frågan är, är my liten eller bilen stor? My är ju ganska liten men denna bilen var stooooorr!

Annelie och My utanför Sea World

 

Den här var en av de sjukaste berg och dal banorna dom åkt sa My och Annelie, tur att inte jag gjorde det kan jag ju säga..

  I väntan på att få se delfinshowen

  Wiiie en delfin!!! :)

  Sjukt bra show! Filmade mest, ska se om jag kan lägga in någon film!


  Gaah Hajar! Tur att dom var bakom glas sen..

 

Söta My

  Späckhuggarshowen! Amazing den med!


  En delfin på nära håll:)

  Min nya keps! :D


 

Pretty nice view.. :) Key West


Key West

 

denna utsikten kan man ju leva med.. Eller?:)

 

ingen liten båt om man säger så!..:P

 


Ja men detta var ett urval av bilderna, my har sjukt mycket mer bilder än mig eftersom hon hade en bättre kamera! Men dom får jag nog om ett tag!:)


Nu ska jag plugga lite, sen kolla baseboll, sen powerwalka och sen plugga ännu mer! :P


xoxo,

Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards