elinrosen

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Elin Rosén - 1 mars 2011 17:30

Imorse var jag saaa nara pa att hoppa over klassen.. Men jag maste.. Sa upp kom jag, 13 minuter innan klassen skulle borja! Borsta bissingarna, pa med kladerna och off I went! Vi satt dar i en halvtimme sen blev vi slappta.. WOHO!

 

Sen var det matte, jag e sa nervos over vart matteprov pa torsdag.. Jag maste klara detta! Det kanns anda ganska bra, men a andra sidan sa gjorde det det sist ocksa men da failade jag..

Sa jag hoppade over Macron idag, for att fa lite hjalp av mattelararen! Han ar sa snall! Sa nu sitter jag har i biblioteket och ska snart plugga annu mer matte!

 

Men anyway, 3 dagar kvar!

 

  

 

Det har speglar mitt humor just nu! :)

 

xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 1 mars 2011 03:09

För att citera Gyllene Tider " Leva livet, kom så ska vi leva, livet livet kom så ska vi leva!"


Vi har det väldigt bra här nu! I lördags blev det lite pooldag, skönt! På kvällen tittade vi sen på basketkillarna som spelade final i sin tournament! Och herregud vilken spännande match det var! Dom spelade uselt i första halvleken, sen gick dom upp i ledning i andra halvlek, och så kvitteras det precis i slutminuterna, och så går det till förlängning, 5 min först. Där kvitterade Embry Riddle med typ 8 sekunder kvar eller något, så då gick det till ännu en förlängning. Och nu var det nog inte meningen att det skulle gå Northwoods väg.. Missade några viktiga lägen och så förlorade dom med 69-70.. BITTERT! Stackars killarna var helt klart värda att vinna! Men, dom får iaf åka till Nationals ändå, eftersom dom är rankade som nr 1 i landet i den divisionen!


Sen blev det utgång, jag var i stort sett nykter, drack en öl innan basketmatchen och sen drack jag en smirnoff ice vid tiotiden.. Sen fick det räcka för min del! det var en ganska kul kväll! Men roligast var ju helt klart avslutningen på kvällen.. Vi var sex svenska tjejer som tog taxi tillbaka, och i taxin diskuterades det hej vilt om vi skulle åka och göra pannkakor eller åka till macdonalds.. det blev macdonalds! Jag körde, med Jokki och Annika sittandes i knäet på varandra i framsätet, sen parkerar vi bilen och gör en walkthrough..  haha! Vi parkerade alltså bilen och GICK IGENOM DRIVE THRUN! haha killen i luckan skrattade gott och det gjorde vi också! Skapade en kö på sju bilar bakom oss haha.. Så kom väl i säng vid halv fem tiden!


Igår blev det en lugn dag, sov till halv elva, kollade baseboll vid tolvtiden, BORING är ju bara förnamnet! Sen så blev det en nap i 2 ½ timme haha! Kvällen igår var lätt den bästa på länge, jag, Jokki och Jossan satte oss här utanför Jokkis rum vid halv sex tiden för att plugga lite.. Jo men vi pluggade ett tag men sen blev det en allsångskväll på dormsen! Bara svensk musik, allsång, spanska killar som stog och flinade åt oss, jag och jokki dansade lite vals. Helt perfekt helt enkelt! Vi satt och lyssnade på musik fram till tolv! Då gick jag in till mig för att sova! En helt fantastisk kväll! En watchclean(klockren) avslutning på helgen!


Och nu sitter jag och Jossan här igen och lyssnar på musik! Känner dock att jag inte blir så långvarig, har lektion kl 8 imorgonbitti..

Matilda, Maria och Jokki på Wet Willys

 

jag och Johanna

 

jag och jokki!

 


Nu dör snart min laptop så får avrunda här!


4 dagar kvar tills My kommer! IIIH!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards