elinrosen

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Elin Rosén - 8 februari 2011 03:42

DÖD är bara förnamnet på vad jag är! Innan idag körde vi cirkelträning i en dryg timme i gymmet, armen är så pass bra att jag kan göra det mesta nu! :) MEN, Elin Rosén ska bli vältränad och försöka gå ner i vikt.. Så, därför gick jag till gymmet en gång till nu ikväll och sprang på löpbandet! Och nu blev det inga ynkliga 20 minuter inte, utan det dubbla! Jag sprang alltså i 40 minuter! Innan dess hade jag gått i 5 min som uppvärmning, så jag spenderade 45 minuter på löpbandet! Efter det blev det 10 minuters stretching, kan behövas..


Annars är det inte blivit så mkt vettigt gjort alltså, eller jo, jag har ju faktiskt skrivit ett personligt brev och typ blivit klar med meritförteckningen till mitt CV! :p Har ju hållt på med det nu i fyra veckor haha..


prov har jag också skrivit idag.. Gick någotsånär bra tror jag iaf, kollade igenom allt en extra gång och ändrade faktiskt några frågor efter att jag läst igenom dom så kanske går bättre denna gången.. haha.


My har bokat hotell till oss nu när hon kommer, iihh fattar verkligen inte att hon kommer.. kommer bli helt galet kul!


Nä, om jag skulle läsa lite kanske och ta mig till sängen eller ngt..


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards