elinrosen

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Elin Rosén - 3 februari 2011 20:55

Anledningen till mina rubriker är simpel, i brist på annat haha:P


La mig i hyfsad tid igår, och vaknade imorse, med en antydan till huvudvärk! Inte så kul när jag hade två prov framför mig!

Började med matteprov, gick sådär, ska ändå bli intressant att se resultatet...

Sen hade jag Macroprov, 50 frågor, tog mig 25 minuter! Först ut ur klassrummet.. Men, sån är jag helt enkelt! Jag svarar på frågorna och sen sitter jag inte och grubblar över svaren..


Sen satt jag och läste en stund.. Så blev det till att fixa med tvätten! Som just nu är i torktumlaren!


Ska kila till Annelie om ett tag, vi ska laga mat och så ska vi kolla på varandra engelska till imorgon.. Sen blir det till att spela inomhusfotboll ikväll och sen en sväng om John Bull tror jag!

Dom har någon grej där ikväll för att fira att vårt basketlag är rankat som nr 2 i hela USA! :)


Nu ska jag ta och hämta kläderna, ttyl!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 3 februari 2011 03:22

Onsdag! Dagen började ganska angenämnt, vår engelska var inställd så jag började 9.30 istället!

haha dock så är det den tråkiga lektionen management.. Iaf, så vände sig Rise bak till mig för hon skulle fråga mig något om matteprovet som hon skulle ha.. så började vi prata lite,och självklart, så passar läraren på att ställa en fråga till mig, vilket jag inte hör, utan Annelie som sitter bredvid mig får säga mitt namn två ggr innan jag uppfattar något! Som tur är så var det bara en fråga där han hade frågat om jag hört talas om break even point haha.. Svar nej! Haha, ja då har man varit med om det också!


Sen blev det gymträning, körde bara ben idag med, mina ben är så möra för tillfället!


Sen blev det dusch och käk innan microeconomics lektionen kl 2, och efter det så satte vi oss utomhus och pluggade matte! Har två prov imorgon, matteprov och macroeconomics prov! har pluggat en del till proven, så idag har jag bara tagit det lugnt på kvällen!


Hade äntligen fått mina efterlängtade böcker, så jag tog en bok och satte mig utanför vårt dorm och läste i över 1 ½ timme! Så himla skönt! Att läsa är verkligen det enda som kan få mig att stänga ute allt annat, eller nä, kanske inte det enda, fotboll funkar ganska bra också, men eftersom vi inte spelar någon fotboll just nu så funkar läsningen perfekt!

Sen fick jag faktiskt nog av att sitta där och ha en bortdomnad rumpa..


Så, håll i er gott folk, *trumvirvel*, JAG GICK TILL GYMMET! Gick 5 min på löpbandet som uppvärmning, men sen sprang jag i 20 min! herregud, jag blev fan förvånad över migsjälv! men det var riktigt skönt! när jag sen kom hit, så fick jag ett litet städryck, bäddade rent sängen, plockade undan kläderna och lite sånt, imorgon ska det tvättas!


Finns inget bättre än att somna i en renbäddad säng! Så nu är klockan halv tio, och jag funderar på att läsa lite och sen sova! :)


För övrigt, så är jag väl inte den mest angenäma personen att befinna sig runt.. :/ Vet inte vad det är med mig, är allmänt otrevlig och dryg.. :/ Men det blir väl bättre så småningom.. :/


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards