elinrosen

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Elin Rosén - 5 december 2010 23:28

Är namnet på en blomma om jag inte minns fel, men även på mig idag!


Tyvärr var ju gymmet stängt när jag kom dit, dom öppnade inte förrän 12! Så istället tog jag en 45 minuters promenad och ansåg detta som min vilodag! Bra va Pappa?

Sen gick jag till panera, var väl där vid kvart över tolv, och nu har jag väl varit här i en halvtimme drygt.. Så jag har alltså suttit och pluggat konstant i ca 4 ½ timme! Snacka om att det tar på krafterna! Men jag har fått en hel del gjort iaf!

Blev väldigt trött på slutet, men jag gick tillbaka hit och tänkte ta en liten powernap, men beslutade mig för att pigga upp migsjälv med en dusch istället!


Och så ska jag gå till biblioteket om en liten stund för att plugga ännu mer! Shit pommes vad händer?

Men sen kl 8 ska jag lägga skolböckerna åt sidan och kolla på Eclipse med Mia och Annelie!


Annelie kom fram till att dagens I-landsproblem var att min Mormor hade suttit inne sen i torsdags eftersom dom inte skottar utanför deras lägenheter, och därför kan inte mormor komma ut med rollatorn.. stackars tanten..:)


Nä, tjingelingplingeling!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 5 december 2010 16:33

Idag är det andra advent, och jag satt verkligen och kollade på de två första avsnitten av julkalendern igår på svt play för att jag hade lite tråkigt.. Skönheten och odjuret, hela filmen, slank också ner, från youtube.

Självklart pluggade jag, marketing och dator. Blää..


och inatt hade jag nog den mest konstiga och makabra drömmen. Jag drömde att jag var på en savann, i afrika typ. Där en puma sprang och dödade lodjur, och jag försökte springa ifatt hela tiden och hindra den här jäkeln, men då gav den ju sig på mig, så där fick jag stå helt hjälplös och se på när puman dödade lodjuren, alltså nu snackar vi som i att puman verkligen knäckte av huvudet och slet dom i stycken.. Inte så angenämn dröm!


För övrigt så är det 11 dagar kvar, för er som tappat räkningen;)

Och för övrigt så ska jag även spendera hela denna dagen till plugget, förutom att jag ska till gymmet nu kl 11!


För övrigt, för er som inte vet, så ska jag bli moster i sommar! :D  IIHHHH!


xoxo,

Elin

Av Elin Rosén - 5 december 2010 00:46



Dagen idag har spenderats i gymmet och vid poolen.

Jag började i gymmet, 10 min uppvärmning på crosstrainern,

sen körde jag rygg, mage och armar. Blev 300 situps!

Och som avslutning 20 min crosstrainer.

Imorgon öppnar gymmet kl 11, så då ska jag stå där och vara redo för ännu ett pass!


Sen tog jag mig till Annelie, vi skulle plugga lite vid poolen. Men jag fixar verkligen

inte att plugga vid poolen, det borde man göra vid ett bord och en stol, och det är det som krävs för att jag ska lyckas plugga. Så jag låg och solade och läste bara! Lite färg fick man nog iaf.

Sen blev det lite jacuzzi bad och sen lite käk, hade dock inte så mkt aptit, vet inte varför, men trykte i mig litegrann iaf.


och nu är jag här, där jag ska spendera kvällen, medans dom andra ska ut och svänga sina lurviga så ska jag plugga!


Imorgon är det 2 advent, helt galet vad tiden går fort. Rätt som det är så är jag hemma bara! Dom flesta åker hem några dagar innan mig, och det har jag lärt mig nu till nästa gång att jag ska göra, boka min hembiljett till några dagar tidigare!


ja nu får jag väl sätta igång och inte dra ut på det ännu mer! Vilket jag säkert kommer göra ändå eftersom jag kommer hitta ngt roligt att titta på på svtplay eller ngt. haha.


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards