elinrosen

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Till min kära syster My

Av Elin Rosén - 25 november 2010 05:07

Idag fyller min kära syster My 23 hela år. Gammal som gatan? :) För första gången är jag inte med på kalas för henne, eller ja, uppenbarligen missade jag dom tre första åren eftersom jag inte var född då men ja, ni fattar.

Jag har därför suttit och läst igenom hennes blogg litegrann, jag har tråkigt och har inget att göra.. Hittade lite roliga saker i den som jag tänkte påminna henne om..


Haha ni som känner My, kan ni inte verkligen se framför er hur hon anstränger sig för att göra detta?:)

Skriv ditt namn : My
Utan att kolla : MY
Med hälen: m76y
Med armbågen: ,m 7u6y
Med lillfingret : my
Med hakan : mnj76y
Med pannan : jm67
Med näsan : my


det här skrev My i sin blogg för lite mer än ett år sedan..

En vanlig konversation mellan mig och Lillan.

My- Varför har du skor på dig?
Elin- Jag ska gå ner till Hydro och möta Aleks
My- Men hallå, det regnar?
Elin- Ja, vadå, ska jag inte ha skor på mig för att det regnar?



Haha och det här skrattade vi gott åt, kommer du ihåg detta My?:)

Min lillasyster har dissat en såkallad B-kändis ikväll.
Så jäkla roligt. Bara för att man spelar i ett allsvenskt lag gör man inte
som man vill och säger framförallt inte vad som helst.
Den här personen.. som vi kan kalla J.D har dessutom blivit petad
och sitter inte ens på bänken. Så jag vet inte om vi ens ska kalla honom B-kändis.
Lillan avslutade iskallt med:
"Jag platsar iallafall i en startelva så håll du dig till B-laget"

Men jag sitter inne på smaskigt skvaller vill jag lova!
Mer än såhär får jag nog inte skriva för min Lillan? hihi

Det va dagens skvaller. Kanske ska starta en skvallerblogg? höhö


Och sen så kommer här lite torra skämt som verkligen är My humor.


Det var en kille som hade en snopp i örat.

Då kom en annan kille och frågade:

-Varför har du en snopp i örat?

-Jag lyssnar på kizz...


Vet ni varför dvärgar skrattar när dom spelar fotboll?

-För att gräset kittlar dom på pungen!


Två päron satt i ett träd, plötsligt föll det ena päronet ner och den andra sade: Moget av dig..


Vad sa biet som flög in i en vägg?

-Svar: OH MY GADD..


Haha detta är verkligen My-humor på hög nivå.. Jag saknar henne så oerhört mycket, men nu är det bara tre veckor kvar tills jag åker hem!!!

Då blir det definitivt film, promenad, spelkvällar och bara umgås! Och så kommer jag få skrattat så mycket att jag gråter, förhoppningsvis göra en utekväll med min kära My, dvs även göra vår partybild som vi alltid gör när vi partajjar. Och jag kommer få se My göra THE CLAW när vi dansar.


 


Can't wait!


JAg hoppas du får en underbar dag och att din rulltårta och dina kanelbullar blev bra! Är avundsjuk på dig som får umgås med familjen idag!


Happy birthday!


godnatt,

xoxo,

Elin

 
 
Ingen bild

My

25 november 2010 09:09

hahaha åhh vad jag har tårar i ögonen nu lillan. du är bara bäst. JAG ÄLSKAR DIG

 
Ingen bild

My

25 november 2010 09:12

förresten, så gör du nästan the claw på denna bilden. haha så de så.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards