elinrosen

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Elin Rosén - 22 november 2010 15:50

Godmorgon! Nyligen uppstigen är jag! :)


Igårkväll blev det som sagt pannkakor hos Annelie, lika gott som vanligt! :)

Sen skulle vi sticka iväg och kolla på bio, äntligen skulle jag få se harry potter!

Alltså ni skulle sett biosalonge.. Här är det inte trångt om benen, största biosalongen jag någonsin sett, man kunde fälla sätena och lute sig tillbaka, gudomligt sköna stolar! :) Men sen är vi ju i USA också.. Här kostar det ca 70 spänn att gå på bio, billigare än hemma dessutom! :P


Och filmen var sååå bra! Läste ju precis ut sista boken igen för typ 3 gången, och den levde verkligen upp till förväntningarna! Jag tänker inte spoila något, eftersom jag vet att Marie läser bloggen och hon vill också se filmen:P Men jag var helt exalterad igår innan vi skulle se den, och det var jag bannemig fortfarande efteråt också!


Nu ska jag sticka ut på en powerwalk hade jag tänkt, i eftermiddag blir det kondition och styrka på gymmet! :)


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards