elinrosen

Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Calling Dr. Feelgood

Av Elin Rosén - 20 november 2010 06:17

Calling Dr Feelgood,makes me feel good!


Jag ska villigt erkänna att jag mår bättre nu! :)

Idag har jag umgåtts med Annelie hela dagen! :)

Jag har dock varit skitrött idag, inte förrän nu som jag piggnat till lite, men bättre sent än aldrig eller hur?:)


Efter våra lektioner idag så gick jag och Annelie till gymmet, cyklade i 20 min! :)

Sen drog vi till jacuzzin och poolen och där satt vi ngn timme..

:)

Sen gick jag tillbaka för att duscha och sen träffades vi på Panera Bread för att äta litegrann innan vi skulle gå och kolla på basketmatchen! Jag åt en sallad, nyttig för en gångs skull! Jävla kaninföda..

 Vi såg bara första 20 minuterna på basketen, och jag hörde att den slutade typ 101-53 till vårt lag, så dom var ganska dåliga.. Men förra matchen var rolig att kolla på!


Annelie och jag bestämde oss för att hyra en film, och det blev Män som hatar kvinnor! :) Dock så var det med engelsk text och svenskt tal men den är ju så spännande! Och Annelie har varken sett filmerna eller läst böckerna. Tror jag får läsa om böckerna när jag är hemma över julen, några av dom bästa böckerna jag läst!


Sen efter filmen kom jag hit, och nu har jag tittat på Doobidoo, sista avsnittet! det är ju så bra:) Kan knappt vänta på att Så ska det låta ska börja! :)


Och nu är det youtube som gäller, men snart sängen, för imorgon ska jag påbörja mitt nya liv! Kl halv tio ska jag träffa Annelie för att springa en runda, sen ska vi ta ett hårt pass på gymmet! :) OCh efter det ska vi nog gå till Sports Authority och sen blir det poolen!

Och självklart så vill folk gå ut imorgon, får se hur det blir med den saken, förmodligen nyktert för min del då:P

Annelie och jag skulle börja detox, jag skulle lägga av med spriten och hon skulle byta ut ölen mot vin, det gick inte så bra, annelie blev asfull igår och jag drack en shot och en öl! haha! :)


nu är 26 dagar kvar tills jag kommer hem, och jag ser såå framemot att komma hem! Ge mig mat! :)

Nästa vecka är vi lediga fyra dagar, och det vankas tydligen Thanksgiving middag hos golfkillarna! Och ev en dagsutflykt till Key West med Annelie! :)


För övrigt så är folk verkligen inte vad dom utger sig för att vara alltid, och idag fick jag höra en sak som faktiskt gör att jag inte har så mkt dålig samvete längre!


 


Vilket positivt inlägg detta blev då, men nu ska jag faktiskt sova! :)


godnatt,

xoxo,

Elin

 
 
johanna

johanna

20 november 2010 17:26

får jag inte följa me till key west längre?;P

http://lifeisabtch.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards