elinrosen

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Elin Rosén - 17 november 2010 03:27

När jag i min godan ro gick till matsalen i mina egna tankar kommer jag precis ut ur SLC, och höll på att bli påkörd av security som kom asfort i sin lilla golfbil runt kröken.. Jävla skit. Tur att han var trevlig och bad om ursäkt väldigt mkt iaf..


Idag, ja vad har hänt idag.. Började med lektion kl 8 imorse, gick som vanligt upp kl kvart i åtta typ.. Sen marketing, där jag i vanlig ordning håller på att somna för att det är så jävla tråkigt..


Jag hade sen planer på att gå med Annelie till Metro PCS, och betala våra telefonräkningar.. Och sen skynda mig tillbaka för att skypa med mamma.. Självfallet hade jag inte min svenska telefon med mig.. Vi går och betalar, annelie är ju lite långsam av sig när hon går, och sen slängde vi i oss käk från Subway, vilket innebar frukost för mig.. Anyway, skyndar tillbaka, och ser tre sms från mamma om att vi inte kunde skypa.. Jahapp.. fun fun fun..


Fick iaf skypat en lillen stund med Iza, en kvart eller ngt sånt..


Sen gick jag till biblioteket för att göra en läxa med annelie, och sen gick jag tillbaka hit för att skypa med jocke, som jag efter många om och men hann skypa med i två minuter innan Danielles dator dog.. Satt här och läste ut harry potter, sista boken och sen stack jag ut och rörde på mig lite... ytterst lite, sprang några varv runt planen och sen lattjade jag lite med bollen.. Sen blev det dusch, och sen mötte jag upp johanna på athletes auction!


Haha det var en auktion där dom auktionerade ut vissa av idrottseleverna, några tjejer från laget, några fotbollskillar, volleybolltjejer och ngn golfkille och sådär.. haah ganska intressant att kolla på, budade ingenting själv, man kunde vinna en middag med den man vann.. Jag hade ALDRIG fixat att stå där på en scen, och till exempel om någon inte bjöd på en?! Snacka om offentlig förödmjukning bigtimes! Jag hade blivit så röd i hela fejjan och nog kissat på mig..

hahah..


Sen gick jag till mitt rum, och tänkte vad fan, jag tänker inte sitta här vid datorn hela kvällen bara, då får jag inget pluggat.. Jag gick istället till Panera Bread, beställde två bagels och började läsa.. Läste ett kapitel i International Business, det tar över en timme att läsa ett kapitel.. man blir trött ganska fort, gjorde även en engelskläxa som vi har till på torsdag..


Det känns konstigt att inte träna om dagarna, desto större anledning att bruka allvar med min egen träning nu så jag kan jobba bort de kg jag gått upp.. inte angenämnt detta..


För övrigt så sov jag som en kratta inatt, så jag har varit trött hela dagen.. Ska därför gå och lägga mig snart, ska skypa med my imorgonbitti om danielle sover här.. hon har sovit två nätter hos Kelsey och då tar hon med sin dator så jag inte kan skypa.. annars får vi göra det på torsdag..


känner att det inte blir så mkt glada gubbar här längre, men sanningen att säga så är jag inte jätteglad för tillfället. Fotbollen är helt över, jag har hemlängtan coh tycker livet är ganska pissigt just nu.. men vad fan, det kunde varit värre, jag kunde varit hemma i kylan.. thats right bitches, 30 grader varmt idag igen.. sug på den ni!


tack o hej, leverpastej


godnatt,

xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards