elinrosen

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Elin Rosén - 15 november 2010 03:54

Where to start.. Ja antingen så berättar jag ingenting om vad som hände igår eller så berättar jag i stort sett allt.. all or nothing..


Jag var egentligen inte alls sugen på att gå ut igår.. Men så kom jag till annelies pool vid halv två tiden och Annelie kläcker ur sig: Ska vi inte ha vars en öl Elin?

Visst sa jag, och så sa jag att vi borde hålla drickandet på en jämn nivå hela dagen och sen bara låta det gå utför på kvällen.. Och utför gick det kan man ju lugnt säga..

Iaf, vi fick sen ett ryck och åkte med Elrick och Andy till någonstans mellan Fort lauderdale och Miami för Andy skulle kolla på bil.. Innan dess stannade vi på publix och köpte ett 12 pack Corona att ha..

När vi kom tillbaka så var väl klockan runt 5-6 något, och vi satte oss i jacuzzin med vars en öl till och smed planer för kvällen..

Det bestämdes att vi skulle gå på förfest hos ett par killar i killlaget... Haha vi spelade beerpong, drack oss fulla, sjöng svenska snapsvisor och hade allmänt roligt.. Och nu började jag bli väldigt full.. Och då hade dom en Beerkeg, en tunna med öl, med en slang från den, och jag hade sett tidigare på kvällen att dom hissade upp några av killarna upp och ner och sprutade öl i deras mun och så skulle man se hur länge man klarade det.. Efter ett par öl till i magen så tänkte jag, GO FOR IT! Så jag sket i att jag hade klänning, blev påhejad av alla killar och lyftes upp och skulle då svälja all denna ölen.. tror jag fixade 7 eller 9 sekunder, och det var tydligen bra, och jag var den enda tjejen som gjorde det.. ! Haha kul var det iaf, det kallas för att göra Keg Stand.


Johanna fck det på bild, kolla hennes blogg! http://lifeisabtch.wordpress.com/


Sen drog vi vidare ner down town.. Dagens dilemma, Elin hade inget falskleg.. Alltså jag var full som en alika.. Kom in på båda ställena utan leg, träffade alla mina polare, dansade, trillade på dansgolvet, snodde folks drinkar, och sen slutade det med att jag åkte hem, slängde över alla Annelies grejer till Mia, sa inte hejdå till annelie, coh jag hade hennes nyckel.. Kom tillbaka till campus, hamnade hos Scotty, där det slutade med att jag sov.. Annelie ringde mig jättemånga ggr runt 4 tiden, hon behövde sin nyckel, först klickade jag henne gång på gång.. Sen skjutsade Scotty mig till muren så annelie kunde få sin nyckel, vid denna tidpunkten kunde jag knappt stå på benen typ.. Spydde som en kalv.. skämdes häcken av mig.. Vaknade med en sprängande huvudvärk och jag fortsatte spy hela förmiddagen.. Sen följde Scotty mig tillbaka, typ kanske vid halv tolv tolv tiden.. Det slutade sen med att jag behövde spy på vägen hit, och sen att jag blev utelåst och fick sova lite inne hos Jossan medans dom var på stranden.. Fick alvedon och vatten.. Sov typ tre tmmar, och sen kom jag in på rummet igen.. och mådde PISS! Tog två alvedon till och huvudvärken försvann..

Annars har jag inte gjort ngt vettigt alls idag, suttit och kollat på Doobidoo och druckit coca cola och läsk..

Jag hjälpte Annelie lite med matten.. Vi har prov imorgon..


Alltså jag har verkligen mått sjukt kasst idag, har inte varit såhär bakis på hur länge som helst.. Kanske efter min 20 års dag, för den fyllan var i klass med denna.. Men kul hade jag! Ångesten kom som ett brev på posten, vad gjorde jag? vad sa jag? det visade sig att många var minst lika fulla som mig så det är nog inte så farligt faktiskt.. Men ändå.. ÅNGEST!Men jag har ju mått som jag förtjänat så..


Missade skypedaten med Mamma.. Glömde ringa pappa. Glmde helt bort fars dag..:( Och den skypedaten som jag sett fram emot.. men jag hade inte fixat det. hade iaf skickat ett sms till mamma inatt " No skype tomorrow for full" haha.. hälften engelska hälften svenska.. bra där..


Ja jag kommer nog inte vara människa igen förrän på tisdag tidigast.. Och jag har iaf fått klartecken om att Elrick inte är intresserad av mig mer än som vän.. SKÖNT! För det var så jag kände..


I fredags då så spelade vi finalen i Conference Tournament.. som vi förlorade.. och vi gick inte vidare på rankingen heller fick vi reda på idag så nu är säsongen slut, dvs INGA MER TRÄNINGAR.. det känns så jävla underligt.. Fyra veckor kvar här och ingen mer fotboll.. så nu blir det löpning och gym för hela slanten. och full fokus på skolan.. gud vad jag längtar efter nästa höst så jag själv kan vara med och spela..Efter matchen i fredags gick vi till John Bull, vi var där vid femtiden och då började Annelie och dom dricka, jag kunde inte eftersom jag inte är 21, men det var nog tur det... Vi spelade lite biljard och sen avslutade vi kvällen hemma hos Annelie i jacuzzin, hon låg inne med en rejäl fylla i fredags kan jag säga.. MEn jag var hemma vid tolvtiden så det var inte så sent..


Jag har hemlängtan.. so bad.. och jag måste även be om ursäkt till min kära syster My, jag ska sluta skicka sms mitt i natten.. :(


ja detta var väl en liten redogörelse för vad som hänt de senaste dagarna..


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards