elinrosen

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

"yeah that's what she said"

Av Elin Rosén - 8 november 2010 03:21

Haha alltså.. Vi spelade ju beerpong igår.. Så var det jag och Elrick mot Annelie och Andy.. Och Elrick hade träffat en mugg, och jag skulle sikta på den med för att tvinga dom att dricka mer och vi kunde få bort fler muggar.. Så ska Andy försöka psyka mig och sätter ner ett finger i muggen.. Varpå jag säger :

" Can you please take your finger out of there?"

Och Elrick är kvickt med och kläcker ur sig: " Yeah that's what she said!"

Okej, haha detta utlöste ett skrattanfall från alla fyra så det tog nog 5-10 minuter innan vi kom igång och spelade igen..Och fattar ni inte när ni läst det tre ggr och låtit fantasin flöda, då kommer ni aldrig fatta det.. Jag och Annelie berättade det för Sara, Mia och Johanna, ingen av dom tyckte det var lika roligt som oss.. Men jag gjorde iaf ett tappert försök att återberätta det.. hahahaahah


Vi vann iaf vår match igår, med 1-0! Vi mötte ett lag som vi slog med 4-0 sist.. Men denna gången spelade dom med typ 5 man i backlinjen ibland 6, så det blev så jävla kompakt, och dom hade ett djävulskt djup.. Så lite svårt var det att spela även om vi dominerade och allt spel höll till på deras planhalva.. Detta gör nu att vi är klara för att spela final i Conference Championship på fredag.. Vi möter Embry Riddle, dom vann sin semifinal på straffar, och vi slog dom med 6-3 när vi mötte dom.. Vi måste i stort sett vinna den finalen för att kunna gå till nationals, det finns en minimal minimal chans att vi kan göra det även om vi förlorar, men helt ärligt så tror jag inte vi gör det..


Om jag ska återgå till gårdagskvällen.. Gud vad kul vi hade! det var meningen att vi skulle ner downtown allihopa och gå ut och skaka lite rumpa, men det slutade med att jag och Annelie inte pallade, vi hade väldigt kul där vi var.. Så Johanna drog ner Downtown med tre killar och klar blev vi.. Efter att ha åkt och fyllt på ölförrådet och även lite chips och glass så kröp vi ner i soffan och kollade på Hook.. Kl 4 liksom.. haha. Sen kom Johanna och killarna tillbaka varpå Johanna slänger sig i soffan ovanpå mig.. haha Och vi konstaterade att vi var väldigt hungriga, så Johanna och Juan åkte till MacDonalds och hämta mat:) Det satt fint!

riktigt kul hade vi! Känns skönt att man har hittat ett gäng killar som är hur sköna som helst att hänga med, trivs verkligen! Kl halv sex imorse satt jag i soffan coh kollade på Look Who's Talking. Titta vem som snackar, Kirstie Alley och John Travolta är så bra i den filmen..


Kom väl i säng vid sextiden, vaknade vid nio halvtio.. fyra timmar sömn! Så jag har gått runt i töcken hela dagen.. kom precis ut ur en lång varm dusch och ska bara göra klart detta och sen krypa i sängen.. Imorgon är det ny vecka!


Imorgon ska det tvättas, ska göra färdigt reklamfilmen med mina grabbar haha... Vi var inte så kreativa idag om jag säger så..


Nu ikväll satt jag, Johanna, Mia och Annelie på Panera Bread och hade en liten mysmiddag och pratade om gårdagen och lite sånt. Sara tittade förbi också.. Kommer nog bli en liten tradition här!


Sån här bränna har alla golfkillarna.. Sexigt va?

  Och såhär går det när man låter kameran ligga framme haha, detta är Jaques från SydAfrika

  Mia och Jake

  Håll tungan rätt i mun.. gäller att fokusera

  Vinnade laget!

  Partypinglorna!

 


Nä nu ska jag knoppa in för idag!


godnatt,

xoxo,

Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards