elinrosen

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Elin Rosén - 4 november 2010 23:22

Ja tiden rinner iväg..

Det gick bra på träningen igår, skönt att få spelat lite.. fick til och med in en glidtackling, gräsfläck på mina vita shorts.. :P


Sen på kvällen gjorde jag och Annelie en läxa fort som attans för att vi ville bli av med den, sen gick vi.. Det slutade med att Annelie, jag och en polare åkte till Publix, och när vi släppt av Annelie så stack jag med vår polare hem och kollade på film.. Annapolis, en väldigt bra film faktiskt!

Sen så var det ju det där med kl 8 lektion på torsdagen.. Det resulterade i att jag inte gick på den. Ja fy mig! På gymnasiet var jag en notorisk skolkare, det kan nog alla i min närhet intyga haha. Men här så var detta första lektionen som jag inte haft giltig frånvaro på.. Och nej, det ska inte bli en vana.. Jag var bara lite trött..


Idag hade vi ingen träning heller, jag tänkte träna på gymmet, men sket i det! Vilodag it is.. Skypade lite med My innan idag, hon bakade för fan lussekatter! Julen närmar sig, här börjas det redan med julgrejer.. Jag längtar hem! Nu böjar jag få lite hemlängtan, tror det är för att det närmas litegrann.. Och idag var jag ju på möte om att få flytta ut, och jag kan bara säga för att använda en sportterm, det ser mörkt ut på kameruns avbytarbänk.. Tyvärr..:( Men vi får se vad vi kan göra..


Och jag har även fixat med mitt schema inför våren och registrerat mig för klasserna.. Såhär kommer mit schema se ut under våren!

Måndag:

9.30-10.20 Management

14.00-15.20 Microeconomics

Tisdag:

8.00-8.50 First Year Seminar 2

9.30-10.50 College Algebra

Onsdag:

8.00-9.20 Engelska

9.30-10.20 Management

14.00-15.20 Microeconomics

Torsdag:

9.30-10.50 College Algebra

Fredag:

8.00-9.20 Engelska


Detta kan man leva med! :)


Nu ska jag strax hoppa in i duschen, jvi ska iväg och spela lite poker med killarna, ska bli kul, hoppas på lite vinst idag kanske!


Satt förresten och läste igenom Maries blogg för en stund sedan.. För ett år sen passade jag Izzie tre dagar i veckan.. Och jag hade Aagje också.. Izzie pizzie, masskrerade mammas matta men vilken gudabenådad hund.. Fantastisk att träna med, på allt.. Gud vad jag saknar hundarna.. Satt precis och snackade litegrann med en kille på Facebook som ska bli figge.. Jag vill också.. ja vill ha en bebbe.. Men men, min tid kommer den med.. You better watch out, jag ska kicka ass på tävlingsbanorna om ett x antal år!


Nu blir det dusch!


xoxo,

Elin

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards