elinrosen

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Snip snap slut, så var sagan slut och lite trasig

Av Elin Rosén - 22 oktober 2010 02:47

Är början svår, blir resten lätt, och du blir nummer 1!

Iza, kanske lite för lätt men vilket barnprogram?


Idag började morgonen kvart över sju.. tittar ut och inser att det är totalt MULET! Ingen bra start på vår lediga dag!

Men, det visade sig sen att det blev kanonväder:)

Iaf, gick och åt frukost innan min 8am lektion, engelska:) Där var bara jag och Annelie idag, dom andra tjejerna hade partajjat liitegrann igår och orkade inte upp.


Sen blev det marketinglektion, och där fick vi reda på att vi nu ska ha vårt första grupparbete.. Vi ska göra en reklamfilm som vi ska lägga upp på youtube och visa inför hela klassen.. INTE OKEJ! Fan det kommer lätt vara min nya ångest right there.. Hoppas vi får ngt lätt att göra.. Inte min grej att prata inför andra..


Vi blev släppta 20 min tidigare och jag skulle träffa Annelie kvart över elva.

Hann tillbaka till rummet och fick skypat en liten stund med My, much needed. Skönt som bövelen var det även om det inte var så länge <3


Sen stack jag till Annelie och vi skulle träna:) Jag körde 15 min cykling och sen 15 min på crosstrainern, och sen körde jag lite med hantlarna och 200 situps:)

Kändes ändå skönt att få tränat litegrann!


Och sen blev det poolen i tre och en halv timme drygt! Så underbart skönt.. Där låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord, Annelie är så himla lätt att prata med och jag är fruktansvärt glad att hon är här, stor bidragande orsak till att jag trivs så bra som jag gör.

Så där låg vi och hade det skönt!


Sen gick jag tillbaka vid fyratiden så skulle vi ses vid sextiden i biblioteket för att göra lite läxor:) Och nu är jag här:)


Sitter på youtube och tittar lite på filmer, just nu mina damer och herrar, MORA TRÄSK! :) Nu ska vi gå på tigerjakt! :)


För att återgå till orden i rubriken, lite trasig.. Så är det såhär, jag är inte hel utan mina syskon. Och just nu, så är jag väldigt trasig för jag saknar min bror. har knappt pratat med honom alls, och jag behöver honom..

Jag har varit här i över två månader, och knappt pratat med honom. Tror det längsta vi gått utan att prata är kanske, MAX en vecka..


ja man får väl sola baksidan också lite, sker dock inte så ofta

Hallå ja..

   

Poolhäng

 


  Snap and pose.


nu ska jag strax gå och lägga mig hade jag tänkt, för att jag kanske eventuellt ska orka ut och springa en runda imorgonbitti..


godnatt,

xoxo,

Elin

 
 
Ingen bild

Marie

22 oktober 2010 06:44

Äääääsch! Du får ju snart träffa hela familjen:) Dags att klippa navelsträngen *he he he* SKämt åsido, förstår att man saknar familj och vänner...häng inte upp dig för mycket på det bara:) Vad är några månader mot rester av ditt liv?
*kram kram*

 
Ingen bild

My

22 oktober 2010 08:12

Vi saknar dig också Lillan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Rosén - 25 mars 2015 21:35

Något jag redan har insett är att detta kräver väldigt mycket planering med viktväktarna. Jag ska försöka sätta mig varje kväll och planera morgondagen. Igårkväll förberedde jag dagens frukost, som var ett recept från Viktväktarboken. Häll 5 msk ...

Av Elin Rosén - 24 mars 2015 21:07

Idag har varit en bra dag. 31 av 32 PP intagna, och en cykelrunda gjord på 35 minuter ca. Härligt. Idag har det känts bra med maten, middagen idag blev faktiskt i stort sett exakt som vi brukar äta, kycklingpastasallad. Något mindre frukt och...

Av Elin Rosén - 23 mars 2015 21:42


Tisdag idag, blev en tidig morgon då Freja vaknade redan 05.50 och hon somnade inte om.. Så vi steg upp vid 07 och åt frukost. Andreas var hemma idag så hela familjen var samlad, mysigt. Jag har börjat äta naturell kvarg med blåbär i, det sätter en h...

Av Elin Rosén - 22 mars 2015 20:25

Som rubriken lyder så är det nu dags för nya tag. Nya rutiner och nytt liv.   I torsdags var jag på mitt första viktväktarmöte, och skrev in mig. Jag känner att det är dags att ta hjälp med min vikt, för jag har försökt så oerhört många gånger...

Av Elin Rosén - 22 december 2014 21:03

Tänk om man skulle börja blogga igen.. :)   Nybliven mamma, nyopererad i knäet och ska tillbaka och spela fotboll är det tänkt :) ...

Presentation


23 år, fotbollstokig, galet kär i mannen i mitt liv, familjeberoende och allmänt hög på livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards